نیوز سیتی!
02 اردیبهشت 1402 - 10:33

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نهادی همیشه در کنار مردم

خدمات ارزشمند سپاه چه در حوزه نظامی، دفاعی و امنیتی و چه در حوزه محرومیت‌زدایی و خدمات‌رسانی به نیازمندان برگ زرینی در تاریخ افتخارات این نیروی مکتبی و اصیل به شمار می‌رود.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، سردار علی‌کبر جاویدان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با صدور پیامی، سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به فرماندهان و کارکنان این نیرو و عموم ملت ایران تبریک گفت. 

در این پیام آمده است: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نهادی متعهد، مردمی و برخاسته از آرمان‌های حق‌طلبانه و آزادیخواهانه ملت رشید و مسلمان ایران و مولود انقلاب شکوهمند اسلامی است.

جایگاه بلند و ارزشمند سپاه پاسداران و رشادت‌های بی‌شمار رزم‌آوران آن نهاد در طول هشت سال دفاع مقدس نمونه‌ای واضح از حق‌طلبی و استکیارستیزی این نهاد انقلابی، متعهد و ولایتمدار است.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران نمادی ارزشمند است که ایستادگی در برابر ابرقدرت‌های شرق و غرب را سرلوحه کار خود قرار داده و با پیروی از سالار شهیدان امام حسین (ع) عزت و افتخار را پیشه راه خود ساخته تا در سایه روحیه انقلابی و معنویت، نقش تعیین کننده‌ای در دفع حملات دشمنان اسلام و ایران ایفا کند.

بی‌شک خدمات ارزشمند سپاه چه در حوزه نظامی، دفاعی و امنیتی و چه در حوزه محرومیت‌زدایی و خدمات‌رسانی به نیازمندان برگ زرینی در تاریخ افتخارات این نیروی مکتبی و اصیل به شمار می‌رود.

در بخش پایانی پیام سردار جاویدان آمده است: اینجانب بار دیگر با تبریک سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که حاصل دوراندیشی و ژرف‌نگری معمار کبیر انقلاب اسلامی بود، برای همه فرماندهان و کارکنان آن از درگاه خداوند متعال موفقیت و توفیقات روز افزون را از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌کنم.

منبع: فارس
شناسه خبر: 1164172

مهمترین اخبار ایران و جهان: