نیوز سیتی!
23 بهمن 1401 - 15:41

قطعی گاز صنایع در استان سمنان طبق برنامه‌ریزی مدون خواهد بود

سمنان- استاندار سمنان گفت: در صورتی که در ادامه زمستان دچار افت گاز شویم قطعی گاز صنایع با دو ضرورت شامل اطلاع رسانی و سپس برنامه‌ریزی مدون خواهد بود.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمدرضا هاشمی ظهر یکشنبه در نشست رفع موانع تولید استان سمنان به میزبانی استانداری ضمن اشاره به ضرورت مصرف بهینه گاز و انرژی توسط صنایع و واحدهای تولیدی، تاکید کرد: همراهی صنایع و واحدهای تولیدی و خدماتی تاکنون در سراسر استان خوب بوده است.

وی افزود: در صورتی که در ادامه زمستان دچار افت گاز شویم قطعی گاز صنایع با دو ضرورت شامل اطلاع رسانی به صنایع و واحدهای تولیدی و سپس برنامه‌ریزی مدون خواهد بود.

استاندار سمنان از برپایی نمایشگاه گردشگری استان در پایتخت نیز به مثابه یک فرصت ویژه یاد کرد و گفت: سمنان در زمینه برگزاری نمایشگاه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در تهران پیشگام و پیشتاز بود که توانست ظرفیت‌های خوب سرمایه گذاری این استان را بشناساند.

هاشمی با بیان اینکه استان سمنان استعداد بسیار بالایی در بحث زنجیره ارزش از تولید تا توزیع دارد که باید در راستای تحقق رشد اقتصادی، به آن توجه ویژه شود، ابراز داشت: بانک‌های عامل استان تاکنون در بحث پرداخت تسهیلات، همراهی مطلوبی داشتند که نیاز است در ادامه نیز این مهم تا پایان سال ادامه یابد.

وی همچنین از مشوق‌های سرمایه گذاری در بخش‌های مختلف استان سمنان برای ارتقای تولید و اشتغال نیز خبر داد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1034272

مهمترین اخبار ایران و جهان: