نیوز سیتی!
13 اسفند 1401 - 08:52

استکبارستیزی و بسترسازی تحقق جامعه مهدوی ویژگی منتظران راستین است

گرگان- معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: یکی از ویژگی های منتظران راستین، مبارزه با استکبار و بسترسازی تحقق جامعه مهدوی است.

حجت الاسلام رضا دیلمی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارکرد: ماه شعبان، ماه رحمت، مغفرت و ماه مولود برکات الهی و ماه دعا است.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان افزود: یکی از از ادعیه مأثوره ای که خواندن آن در این ماه به آن بسیار سفارش شده، مناجات شعبانیه است.

وی با بیان اینکه ماه شعبان، ماه انتظار است و همه عدالت خواهان عالم نیمه شعبان را جشن می گیرند، اضافه کرد: انتظار منتظران حضرت ولی عصر (عج) در درجه اول، با محوریت عرض ارادت به ایشان، انتظار استقرار عدالت و حذف نظام سلطه است و آن حضرت با حضور تمدن ساز خود جریان استکباری را از عالم حذف خواهند کرد.

دیلمی ادامه داد: امروز درد بزرگ بشریت فقدان عدالت و ظلم جهانی بوده و اعتقاد به مهدویت نقطه امید همه عدالتخواهان جهان است.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: یکی از ویژگی های منتظران راستین، مبارزه با استکبار و بسترسازی تحقق جامعه مهدوی است.

وی توضیح داد: انتظار راستین یعنی زنجیره تواصی به حق و مقاومت و یک منتظر راستین، جهادگر مقابله با استکبار و جنگ هایی است که این جریان علیه گفتمان اسلامی ناب به راه انداخته اند، یک روز جنگ سخت بود و یک روز نرم و امروز جنگ ترکیبی است.

دیلمی بیان کرد: خودسازی، جامعه سازی و تمدن سازی که در گام دوم انقلاب به آن اشاره شده را باید با دقت و استفاده از همه ظرفیت ها طی کنیم.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: انتظار سازنده یعنی قوی شدن، مقاومت کردن، ایستادگی کردن و اجتماع قلوب مومنانه و مجاهدانه، لذا لقای حضرت و تحقق تمدن نوین در آن است که ما باید پای عهد خود با امامت و ولایت بایستیم و برای اعتصام به حبل الله و اجتماع قلوب و مبارزه با استکبار تلاش کنیم و سبک زندگی ها، سبک زندگی تمدن ساز مهدوی شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1070972

مهمترین اخبار ایران و جهان: