نیوز سیتی!
15 فروردین 1402 - 09:38

البرز زیرساخت‌های یک استان را ندارد

کرج- نماینده مردم ساوجبلاغ، طالقان، نظرآباد و چهارباغ در مجلس گفت: البرز عقب ماندگی فراوانی در تمامی بخش‌ها دارد و به معنی واقعی کلمه زیرساخت‌های لازم برای یک استان را دریافت نکرده است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی حدادی صبح سه‌شنبه در نشست شورای معاونین اداره کل آموزش و پرورش استان البرز ضمن عرض خداقوت به مدیران آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق آموزش و پرورش استان، فرارسیدن بهار طبیعت و بهار قرآن را تبریک گفت.

وی فرمایشات مقام معظم رهبری در ابتدای سال را دستورالعمل همه فعالیت‌ها به ویژه در حوزه آموزش و پرورش عنوان کرد و گفت: باید در همین راستا نقاط ضعف و نقاط قوت هر دستگاهی از جمله مجموعه آموزش و پرورش استان شناسایی شود.

نماینده مردم ساوجبلاغ، طالقان، نظرآباد و چهارباغ در مجلس گفت: استان البرز عقب ماندگی فراوانی در تمامی بخش‌ها از جمله آموزش و پرورش دارد و به معنی واقعی کلمه زیرساخت‌های لازم برای یک استان را دریافت نکرد و ما حقیقتاً عقب ماندگی‌های مختلفی داریم.

نماینده استان البرز در مجاس شورای اسلامی در ادامه عنوان کرد: در بخش رتبه بندی بعد از ۱۱ سال به شکل جدی مجلس یازدهم ورود کرد. در زمانیکه مشکلی در پرداخت به وجود آمد همه تلاش خود را در پیگیری از سازمان برنامه و ریاست جمهوری و همه ارکان داشتیم.

حدادی در پایان گفت: همه تلاش خود را برای ارتقا شأن و جایگاه معلم به کار خواهیم بست.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1126315

مهمترین اخبار ایران و جهان: