نیوز سیتی!
27 فروردین 1402 - 13:05

نمایشگاه بزرگ « کتاب و قرآن» در ساری برپا شد

ساری- نمایشگاه بزرگ « کتاب، قرآن و محصولات فرهنگی » با حضور ناشران ملی واستانی در ساری برپا شد.

به گزارش خبرنگار مهر، نمایشگاه بزرگ کتاب، قرآن و محصولات فرهنگی با حضور ناشران ملی و استانی پیش ازظهر یکشنبه در مجتمع فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران دایر شد.

حسین جوادی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در حاشیه افتتاح نمایشگاه کتاب و قرآن با بیان این که که این نمایشگاه از امروز تا ۳۱ فروردین ماه در دو نوبت صبح و عصر برای بازدید علاقمندان دایر است، افزود: در نمایشگاه غرفه‌های متعددی برنامه ریزی شده و ۴۳ نمایندگی انتشارات کشوری در این نمایشگاه به عرضه و نمایش تولیدات و دستاوردها پرداخته اند.

وی با بیان اینکه ۱۳ انتشارات استانی نیز دارای غرفه‌هایی برای عرضه محصولات هستند، افزود: در مجموع بیش از ۴ هزار و ۳۰۰ عنوان کتاب در این نمایشگاه عرضه شده است.

جوادی با بیان این که غرفه‌هایی نیز با همکاری دستگاه‌های اجرایی استان در نمایشگاه برپا شده است، افزود: غرفه‌های مختلفی مانند عفاف و حجاب ویژه کودکان، عرضه محصولات فرهنگی و قرآنی دایر شده است و در طول مدت نمایشگاه برنامه‌های فرهنگی و مسابقات طراحی شد و به کودکان جوایزی داده می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران رونمایی از ۲۱ کتاب بومی و محلی را از دیگر برنامه‌های این نمایشگاه بزرگ بیان کرد و گفت: همچنین سه کتاب ویژه کودکان و نوجوانان نیز در این نمایشگاه رونمایی می‌شود.

وی ادامه داد: سازمان تبلیغات اسلامی نیز در چند غرفه عرضه محصولات فرهنگی می‌پردازد و همایش تجلیل از فعالان قرآنی و اجرای برنامه‌های حاشیه نیز از دیگر برنامه‌های این نمایشگاه بزرگ به شمار می‌رود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1153059

مهمترین اخبار ایران و جهان: