نیوز سیتی!
08 اردیبهشت 1402 - 16:10

نقشه علمی خراسان شمالی باید تدوین شود

بجنورد- امام جمعه بجنورد گفت: باید نقشه علمی برای هر استان تدوین و رشته‌های تحصیلی نیز بر اساس نیازهای آن ایجاد شود تا دیگر شاهد فارغ التحصیل بیکار در برخی رشته‌ها نباشیم.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام رضا نوری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه بجنورد که در مصلی امام خمینی این شهر برگزار شد، اظهار داشت: معلم باید همانند شهید مطهری در جهت رشد و تعالی دانش‌آموز قدم بردارد و با مطالعه و تحقیق بر سر کلاس درس حاضر شود.

امام جمعه بجنورد تصریح کرد: شهید مطهری دائماً بر اساس نیازهای روز جامعه سخن می‌گفت و شبهات جامعه را رفع می‌کرد.

وی افزود: همواره شکرگزار خداوند متعال هستیم که در اردیبهشت ماه سال جاری شاهد نزول رحمت الهی در این استان هستیم؛ اما این بارش خسارت‌هایی نیز به دنبال داشته است.

حجت الاسلام نوری گفت: گرچه برخی خسارات بارش اجتناب ناپذیر است اما برخی از این خسارات را می‌توان با تدابیری هدفمند به حداقل رساند.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی بیان داشت: باید نقشه علمی برای هر استان تدوین و رشته‌های تحصیلی نیز بر اساس نیازهای آن ایجاد شود تا دیگر شاهد فارغ التحصیل بیکار در برخی رشته‌ها نباشیم.

امام جمعه بجنورد با گرامیداشت روز کارگر خاطرنشان کرد: کار و کارگر از اهمیت ویژه ای در دین اسلام برخوردار است تا جایی اهمیت کار کردن برای خانواده همانند جهاد در راه خدا است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1174015

مهمترین اخبار ایران و جهان: