نیوز سیتی!
14 دی 1401 - 20:31

دومین برد آسیایی شهرداری گرگان مقابل نفت عراق به دست آمد

گرگان- تیم بسکتبال شهرداری گرگان در هفته سوم مسابقات آسیایی خود موفق شد با نتیجه ۱۱۰ بر ۶۹ نفت عراق را شکست داده و به دومین برد متوالی خود در این رقابت‌ها دست یابد.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم شهرداری گرگان در سومین دیدار خود از رقابت‌های بسکتبال باشگاه‌های غرب آسیا شامگاه چهارشنبه در تهران به مصاف نفت عراق رفت.

شاگردان مهران حاتمی با نتیجه ۱۱۰ بر ۶۹ مقابل نفت عراق به برتری رسیدند.

شهرداری گرگان در نخستین دیدار خود در این رقابت‌ها با نتیجه ۸۱ بر ۷۴ برابر الریاضی لبنان شکست خورده بود و هفته گذشته با نتیجه ۸۳ بر ۷۸ برابر تیم الکرامه سوریه به پیروزی رسید.

به دلیل عدم پذیرش سالن بسکتبال شهر گرگان از سوی نماینده فدراسیون بسکتبال آسیا، بازی‌های شهرداری گرگان در تهران برگزار می‌شود.

تیم شهرداری گرگان ۲۸ دیماه در تهران به مصاف الریاضی لبنان می‌رود.

فصل جدید مسابقات بسکتبال قهرمانی مردان باشگاه‌های غرب آسیا پس از سه سال وقفه با حضور هشت تیم در دو گروه چهار تیمی و حضور دو نماینده از کشورمان به صورت رفت و برگشت برگزار می‌شود.

تیم‌های بسکتبال شهرداری گرگان «قهرمان رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال مردان باشگاه‌های کشور در فصل ۱۴۰۱ - ۱۴۰۰» و ذوب آهن اصفهان به عنوان دو نماینده جمهوری اسلامی ایران در این رقابت‌ها حضور دارند که شهرداری گرگان در گروه دوم با تیم‌های الریاضی لبنان، النفت عراق و الکرامه سوریه هم گروه است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 955615

مهمترین اخبار ایران و جهان: