نیوز سیتی!
26 دی 1401 - 10:23

دیدار رئیس هیأت کشتی بسیج کشور با پهلوانان مازندرانی کشتی جهان

فرمانده سپاه کربلا و رئیس هیأت کشتی بسیج کشور با تعدادی از پهلوانان و قهرمانان مازندرانی کشتی جهان دیدار کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا و رئیس هیأت کشتی بسیج کشور با تعدادی از پهلوانان و قهرمانان مازندرانی کشتی جهان از جمله علی سوادکوهی، امیر حسین زارع، امیر حسین حسینی و رضا اطری دیدار کرد.

فرمانده سپاه کربلا در این دیدارهای صمیمی، ضمن قدردانی از منش، روحیه پهلوانی و افتخارآفرینی‌های این قهرمانان در بالابردن پرچم و عزت ایران اسلامی و همچنین امیدآفرینی و شاد کردن مردم، از زحمات و همراهی‌های خانوده‌های پهلوانان به خصوص از مادران و همسران آنان نیز تجلیل به عمل آورد.

سردار مسلمی در این دیدارها ضمن تبریک ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) اظهار کرد: امروز هر فردی به جایی رسیده به واسطه احترام  به پدر و مادر و دعای خیر آنها بوده است و باید قدر آنها را بدانیم.

وی با بیان اینکه امروز نقطه اصلی و مرکزیت هر خانواده، مادر است، خاطرنشان کرد: جایگاه مادر به اندازه‌ای در خانواده مهم است که دشمن تمام توان خود را به خدمت گرفته تا این جایگاه را کمرنگ کند و یا از بین ببرد.

فرمانده سپاه کربلا با اشاره به اینکه هیچ فردی جایگزین مادر نمی شود، بیان کرد:  مادر موجودی‌ست که هیچ قیمتی نمی توان برایش قائل شد، همه ما مدیون مادرانمان هستیم و آرامش خانه ها به واسطه حضور مادر و همسران است.

وی به علاقه و ارادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به مادرش اشاره کرد و افزود: حاج قاسم هر وقت به کرمان می‌رفت اگر یک ساعت هم وقت داشت پیش مادرش می‌رفت و همواره می‌گفت که هر چه دارم از دعای مادرم است.

فرمانده سپاه کربلا در این دیدارها با قدردانی از کشتی‌گیران غیور مازندرانی در بالا بردن پرچم جمهوری اسلامی ایران یادآور شد: دشمن با همه توان در حال ناامید کردن مردم از نظام، انقلاب، دین و تخریب باورهای آنان است، امروز کار شما به نوعی جهاد است چرا که با قهرمانی و بالا بردن پرچم ایران، دل مردم را شاد می‌کنید و عزت ایران اسلامی را افزایش می دهید.

سردار مسلمی خاطرنشان کرد: مردم به واسطه منش پهلوانی، اخلاص و صمیمت کشتی گیران عزیز  علاقه خاصی به آنها دارند.

انتهای پیام/۸۶۰۴۱/ج

منبع: فارس
شناسه خبر: 979815

مهمترین اخبار ایران و جهان: