نیوز سیتی!
15 دی 1401 - 12:52

تردد روان در راه‌های استان بوشهر/ همه مسیرها باز است

بوشهر- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر از تردد روان در راه‌های استان خبر داد و گفت: در حال حاضر همه مسیرهای استان باز است.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم اخترشناس صبح پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به پیش بینی‌های هواشناسی، نیروهای راهداری استان طی چهارشنبه تا جمعه در وضعیت آماده‌باش قرار دارند.

وی از استقرار اکیپ‌های راهداری در همه مسیرها خبر داد و اضافه کرد: با توجه به احتمال ریزش در محورهای کوهستانی استان، چندین اکیپ در این مناطق مستقر است.

ریزش نقطه‌ای در محور گردنه عامری

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر اضافه کرد: در پی بارندگی‌ها، ریزش نقطه‌ای در محور کوهستانی گردنه عامری گزارش شد که با ورود نیروهای راهداری، این مسیر بازگشایی شد.

اخترشناس ادامه داد: همچنین به دلیل طغیان آب ناشی از بارندگی، حدود دو ساعت مسیر ورودی دیلم- بهبهان بودیم که بازگشایی شد و اکنون تمام راه‌های استان باز است.

وی با اشاره به اجرای طرح زمستانه در این استان تصریح کرد: ۱۷۵ دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین و ۲۰۰ نفر نیروی راهداری در این طرح مشارکت دارند.

لزوم رعایت سرعت مطمئنه

اخترشناس عنوان کرد: تعداد ۱۶ راهدارخانه استان بوشهر به امکانات و توانمندی لازم مجهز شده‌اند و وظیفه مراقبت از راه‌ها، ابنیه و تأسیسات موجود محورهای ارتباطی را در طرح راهداری زمستانی برعهده دارند.

وی با اشاره به شرایط جوی ناپایدار استان بوشهر و بارش باران و لغزندگی سطح جاده‌ها از رانندگان درخواست کرد با رعایت سرعت مطمئنه و احتیاط لازم در رانندگی از تصادفات و سوانح جاده‌ای پیشگیری کنند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 956515

مهمترین اخبار ایران و جهان: