نیوز سیتی!
09 دی 1401 - 10:31

مولوی شهیکی: ۹ دی روز میثاق دوباره ملت ایران با رهبر انقلاب بود

مولوی عبیدالله شهیکی گفت: نهم دی ماه روز نه گفتن ملت ایران به سران فتنه و لبیک و آری گفتن به نظام اسلامی و بیعت مجدد مردم با آرمان‌های والای امام خمینی(ره) و رهبری بود و مردم در این روز تیر خلاص را به سران فتنه شلیک کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، مولوی عبیدالله شهیکی اظهار کرد: طراحی دشمنان در فتنه ۸۸ بر این اساس بود که آحاد ملت ایران را به جان هم بیندازند تا از کشور و ملت ایران بهره‌برداری کنند که با راهنمایی‌های رهبر معظم انقلاب، دشمنان نتوانستند به هدف شوم خود برسند و در حقیقت نهم دی‌ماه، میثاق دوباره ملت و آزادیخواهان ایران با رهبر معظم ایران اسلامی بود.

امام جمعه اهل سنت بخش نگین کویر فهرج ادامه داد: نهم دی‌ماه، روز عزت، استقلال و بصیرت مردمی بود و در این روز مردم تا پای جان برای حفظ اصول اسلامی و آرمان انقلاب اسلامی ایستادند و با صدای رسا و بلند اعلام کردند که اگر دشمن در برابر دین بایستد، ملت ایران در برابر آنها ایستادگی خواهد کرد. 

وی ابراز کرد: این روز در تاریخ انقلاب اسلامی به‌عنوان روز بصیرت معرفی و به نام، یوم‌الله ماندگار در تاریخ ثبت شد و در این روز ماندگار و تاریخی ملت، دشمنان خدا را مأیوس و قلب امام زمان(عج) و نائب بر حق ایشان آیت‌الله امام خامنه‌ای را شاد کردند.

مولوی عبیدالله شهیکی با تأکید بر اینکه ۹ دی روز غلبه جنود الهی بر جنود شیطان و روز خروش ملت ایران و آشکار شدن خشم ملت ایران در برابر این اهانت‌ها و حرمت شکنی‌های عده‌ای مزدور نسبت به مقدسات در روز عاشورای حسینی بود، عنوان کرد: در این روز ملت ایران به سران فتنه نه و به نظام اسلامی آری گفتند و بیعت مجدد مردم با آرمان‌های والای امام خمینی(ره) و رهبری پیام ۹ دی بود و مردم در این روز تیر خلاص را به سران فتنه شلیک کردند و پشت پیکر نامبارک فتنه را به خاک مالیدند.

وی بیان کرد: در این روز مشروعیت سیاسی نظام اسلامی ایران بار دیگر با حضور خودجوش و میلیونی مردم به تمام جهانیان نشان داده شد و مردم با این اقدام خود نشان دادند که دشمنان و انقلاب خود را به‌خوبی می‌شناسند و فریب نیرنگ‌های دشمنان را نخواهند خورد.

مولوی عبیدالله شهیکی متذکر: ۹ دی جشن بلوغ فکری و شخصیتی نظام اسلامی است.

پایان پیام/۳۷۶۳/ب

منبع: فارس
شناسه خبر: 943359

مهمترین اخبار ایران و جهان: