نیوز سیتی!
02 شهریور 1402 - 17:11

استان بوشهر به یک کارگاه بزرگ عمرانی و اقتصادی تبدیل شده است

بوشهر- استاندار بوشهر گفت: این استان در حال حاضر به یک کارگاه بزرگ عمرانی و اقتصادی تبدیل شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محمدی‌زاده ظهر پنجشنبه در آئین افتتاح پروژه‌های هفته دولت در تنگستان اظهار داشت: هفته دولت فرصت بسیار خوبی برای انعکاس دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه این نظام و انقلاب دستاوردهای بسیار بزرگی را داشته است، افزود: در استان بوشهر می‌توانیم این خدمات و دستاوردها را در شهرها و روستاهای مختلف ببینیم.

استاندار بوشهر با بیان اینکه همه مسئولان باید برای ارائه بهترین خدمات به مردم تلاش و پیگیری کنند اضافه کرد: دولت سیزدهم عزمی راسخ و تلاشی جهادی برای رفع مشکلات مردم و تأمین مطالبات و خواسته‌های آنان دارد.

وی با اشاره به اجرای طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی و اقتصادی در نقاط مختلف استان بوشهر تصریح کرد: این استان در حال حاضر به یک کارگاه بزرگ عمرانی و اقتصادی تبدیل شده است.

محمدی‌زاده از رونق واحدهای تولیدی و اقتصادی در استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: در هفته دولت امسال در شهرستان تنگستان ۱۱۵ طرح افتتاح و عملیات اجرایی ۲۹ طرح آغاز می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در مجموع تنگستان دارای ۱۴۴ طرح با ۲ هزار و ۹۷۱ میلیارد تومان اعتبار است گفت: ۱۵ برنامه شاخص فرهنگی نیز طی هفته دولت در تنگستان انجام می‌شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1466515

مهمترین اخبار ایران و جهان: