نیوز سیتی!
19 شهریور 1402 - 13:24

تحریف واقعیت ها ابزار دشمن در نبرد است

گرگان - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان اظهار کرد: امروز در نبردی هستیم که هدف آن تحریف واقعیت‌ها، تولید خشم، بی‌اعتمادی و ناامیدی است.

به گزارش خبرنگار مهر، سید علی مهاجر صبح یکشنبه در حاشیه برگزاری دومین دوره طرح سراسری حامیم، در جمع خبرنگاران گفت: امروز در نبردی هستیم که هدف آن تحریف واقعیت‌ها، تولید خشم، بی‌اعتمادی و ناامیدی است. این نبرد با ابزار گوناگون از جمله فضای مجازی و رسانه انجام شده و راه قطعی مبارزه با آن جهاد تبیین است.

مهاجر افزود: جوانان باید بدانند که ایران واقعی با ایران تصویر شده توسط رسانه‌های معاند، بسیار متفاوت است، واقعیت‌های امیدآفرین و انگیزه بخش بسیار زیادی وجود دارد که دشمنان می‌خواهند آن‌ها را با ابزار مجازی و رسانه بپوشانند.

وی تاکید کرد: آن گونه که در فضای مجازی القا می‌شد محرم و اربعین امسال باید بسیار کم‌رنگ‌تر از گذشته می‌بود، اما دیدیم که مردم دین‌دار و بصیر ایران اسلامی محرمی پرشورتر از گذشته را رقم زدند. همچنین در فضای انتخابات آن‌طور که به نقل از مخالفان نظام مقدس جمهوری اسلامی تصور می‌شد فضای سرد انتخاباتی را باید شاهد باشیم اما دیدید در پیش ثبت نام که برای اولین بار ۸ ماه پیش از انتخابات اتفاق افتاد با استقبال بسیار زیاد نخبگان و فرهیختگان همراه شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان یکی از راه‌های مهم در مقابله با فتنه‌های دشمن را تعامل بین حاکمیت و مردم دانست و افزود: این تعامل و ارتباط با حلقه‌های میانی میسر خواهد شد لذا طرح حامیم نقش مهمی در این امر دارد. یکی از ویژگی‌های طرح حامیم پرورش و تربیت جوانان متعهد، انقلابی، پرشور، با انگیزه و خلاق است که می‌توانند آینده کشور را تضمین کنند.

در راستای اجرای منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی برای توانمند سازی بیشتر دانشجویان فعال در عرصه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، هنری، به عنوان حلقه‌های میانی ارتباط مسئولان و مردم این طرح حامیم برای دومین سال کار خود را در شهرستان گرگان آغاز کرد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1492815

مهمترین اخبار ایران و جهان: