نیوز سیتی!
10 دی 1402 - 12:34

ثبت احوال یکی از دستگاه‌ها با کمترین میزان شکایت است

معاون استاندار زنجان گفت: یکی از دستگاه‌ها با کمترین میزان شکایت ثبت احوال استان زنجان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از زنجان، ابوالفضل رفیعی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان ظهر امروز در مراسم گرامیداشت روز ثبت‌احوال و همچنین رونمایی از سند هویتی شهید جاویدالاثر علی‌محمد سلیمانی و جانباز خلبان امیر واعظی با قدردانی از عملکرد نیروهای ثبت‌احوال اظهار داشت: یکی از دستگاه‌ها با کمترین میزان شکایت ثبت‌احوال استان زنجان است که این موضوع به دلیل فعالیت خوب همکاران در حوزه ثبت‌احوال است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان با اشاره به اینکه این مجموعه با تهیه و تدوین اطلاعات آماری کمک‌کار برای حاکمیت و دولت در برنامه‌ریزی‌ها است، اضافه کرد: به‌صورت مرتب از این اطلاعات در برنامه‌ریزی‌های دولتی استفاده می‌شود.
وی با اشاره به اینکه یکی از دغدغه‌های حاکمیت حرکت به سمت کهولت سن و هشدار در مورد پیری جمعیت بوده است، افزود: برای برنامه‌ریزی در این حوزه اطلاعات تعیین‌کننده است و در ستادهای مربوطه به‌صورت مرتبت از این اطلاعات استفاده می‌شود.
رفیعی با اشاره به اینکه با آمارهای دریافتی برنامه‌ریزی برای جوانی جمعیت اتفاق افتاده است، اضافه کرد: با اقدامات انجام شده با این اطلاعات به سمت جلوگیری از بحران حرکت کرده‌ایم.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان در بخش دیگری از سخنان خود به لزوم طرح بانک اطلاعاتی جامع در کشور و استان تأکید کرد و گفت: یکی از دستگاه‌های مؤثر در زمینه تهیه این مجموعه آماری اداره ثبت‌احوال است.
وی در ادامه با اشاره به رونمایی از سند هویتی شهید خلبان سلیمانی و امیر واعظی بیان کرد: شهید سلیمانی و شهید زنده خلبان واعظی از مفاخر استان هستند که باید معرفی شوند.
مهدی ژاله‌چیان مدیرکل ثبت‌احوال استان زنجان در ادامه با اشاره به اینکه برخی توفیقات حاصله توسط این اداره با اشاره به اینکه مدیریت این مجموعه به توفیقات روی داده اکتفا نخواهد کرد، افزود: باید در مسیر موفقیت پیش رفت.
پایان پیام/2308

منبع: فارس
شناسه خبر: 1621715

مهمترین اخبار ایران و جهان: