نیوز سیتی!
22 بهمن 1402 - 00:01

اجرای سرود 500 نفری دانش‌آموزان آملی در راهپیمایی 22 بهمن انقلاب

معاون فرمانداری ویژه آمل گفت: سرود ۵۰۰ نفره دانش‌آموزی آموزش و پرورش این شهرستان همزمان با راهپیمایی 22 بهمن در میدان مرکزی شهرستان آمل برای نخستین بار اجرا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان آمل، حجت‌الله عصمتی امشب در جشن دهه فجر پیروزی انقلاب اسلامی در جمع مردم این شهرستان اظهار کرد: دهه فجر زمان جشن عمومی و استقرار انقلاب اسلامی است که با اتکا به خداوند، پیروی از روحانیت و با قدرت مردم نظام ۲ هزار و ۵۰۰ ساله منحوس شاهنشاهی و پهلوی رو به نابودی رفت.

وی افزود: ایام دهه فجر بهترین فرصت برای امیدآفرینی و اعتمادبخشی عمومی است تا دستاوردها و توانمندی‌های دولتمردان با افتتاح پروژه‌ها و کلنگ‌زنی طرح‌ها نمایش داده شود.

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری ویژه آمل تصریح کرد: در شهرستان آمل برای دهه فجر پیروزی انقلاب اسلامی برنامه های مختلف تولیدی، صنعتی، کارآفرینی، کلنگ‌زنی پروژه‌ها، آئین جشن و سرور فرهنگی و ملی برگزار شده است.

وی با اعلام اینکه برای دهه فجر سه رویکرد مهم امیدبخشی، امیدآفرینی و اعتمادافزایی در دستور کار قرار گرفت، ادامه داد: دشمنان استکباری حماسه حضور پرشور و خودجوش مردم را نشانه گرفته‌اند، دشمنان نمی‌خواهند مردم پای نظام اسلامی ایستادگی کنند و می‌خواهند حضور عمومی و دشمن شکن را متلاشی کنند.

عصمتی با اشاره به لزوم بصیرت افزایشی و روشنگری با برنامه های جهاد تبینی در دهه فجر، بیان کرد: تجدید عهد و پیمان با آرمان‌ها و اهداف شهدا در قالب مهمانی لاله ها و حضور در گلزار شهدا از مهمترین برنامه های دهه فجر بوده است زیرا به دنبال برگزاری برنامه مخاطب پسند بودیم که جوانان را درگیر کرده و بیشتر از گذشته پای کار بیاورد.

وی با اشاره به اینکه سرود ۵۰۰ نفره دانش آموزی آمل صبح فردا همزمان با راهپیمایی ۲۲ بهمن در میدان مرکزی شهرستان آمل اجرا می‌شود، گفت: شبیه سازی ورود امام خمینی(ره) به کشور، رژه‌های خودرویی و موتوری، برنامه های ورزشی با حضور ورزشکاران شاخص و مدال آور از برنامه‌های شاخص بوده است.

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری ویژه آمل بیان کرد: بهره برداری از بالگرد جدید اورژانس هوایی ۱۱۵ مازندران مستقر در آمل با حضور استاندار مازندران و رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران، کلنگ زنی پروژه ۸۰۰ واحدی نهضت ملی مسکن با اعتبار ۲۰۰ میلیاردی برای زمین و آماده سازی با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی، افتتاح پروژه های خط تولید کارخانجات تولیدی و صنعتی از مهمترین اقدامات بوده است البته معتقدم باید در دهه فجر هر دستگاه و نهاد دولتی می بایست برنامه‌های نظام اسلامی را معرفی و تبیین کرده تا فرهنگ انقلاب اسلامی در جامعه اسلامی در بین اقشار مختلف مردم تبیین شود.

پایان پیام/۸۶۰۱۲/غ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1667659

مهمترین اخبار ایران و جهان: