نیوز سیتی!
19 بهمن 1402 - 02:31

اعضای هیات مدیره خانه مطبوعات استان بوشهر انتخاب شدند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: با پایان رای‌گیری اعضای اصلی و علی‌البدل هیات مدیره خانه مطبوعات استان بوشهر انتخاب شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، عبدالرحیم افروغ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر چهارشنبه شب در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار داشت: با مشارکت ۷۴درصدی اعضای خانه مطبوعات و رسانه‌های استان در انتخابات، هیات مدیره جدید این خانه انتخاب شد.

وی با بیان اینکه انتخابات به صورت الکترونیکی برگزار شد، افزود: از مجموع ۳۰۳ عضو خانه مطبوعات و رسانه‌های استان ۲۱۶ نفر در انتخابات شرکت کردند که بوشهر با این تعداد به عنوان استان دارنده بیشترین مشارکت‌کننده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر تصریح کرد: ۱۶ نفر از اعضای خانه مطبوعات در بخش هیات مدیره و هشت نفر در بازرسی این دوره نامزد شده بودند.

وی ادامه داد: در رسته مدیر مسوولی "مازیار هوشمند" و "عبدالحمید شعرانی" به عنوان عضو اصلی و "سید حسین موسوی" به عنوان عضو علی‌البدل خانه مطبوعات و رسانه‌های استان انتخاب شدند.

افروغ اضافه کرد: "علی هوشمند"، "صدیقه جمالی" و "راضیه عقیلی‌مهر" عضو اصلی و "ابراهیم بهمنی" و "سمیرا خادمی" در بخش خبرنگاری به عضویت هیات مدیره خانه مطبوعات و رسانه‌های استان درآمدند.

وی بیان کرد: در بخش نمایندگی نشریات سراسری نیز "زهرا بهرامی " عضو اصلی و " علیرضا برازجانی " علی‌البدل و نمایندگی خبرگزاری‌های سراسری "عباس اعتمادی‌پور " عضو اصلی و سید احمد موسوی به عنوان عضو علی البدل انتخاب شدند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر عنوان کرد: ایمان خوشقدم برازجانی و صدیقه اندخش به عنوان عضو اصلی و محمد غلامحسینی به عنوان علی‌البدل انتخاب شدند.

هیات مدیره خانه مطبوعات و رسانه‌های استان بوشهر و بازرسان به ترتیب به مدت سه و یک سال عهده‌دار این مسوولیت هستند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1664859

مهمترین اخبار ایران و جهان: