نیوز سیتی!
16 بهمن 1402 - 20:52

محور «باغان- سرچشمه» به بهره‌برداری رسید

همزمان با دهه مبارک فجر و با حضور معاون سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور، عضو شورای عالی جهاد سازندگی کشور، استاندار بوشهر و مسوولان محلی، محور «باغان- سرچشمه» به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری فارس استان بوشهر، عبدالکریم اخترشناس مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر عصر امروز در آیین بهره‌برداری از محور   «باغان- سرچشمه» در شهرستان دشتی، اظهار داشت: بهسازی و آسفالت راه روستایی باغان -سرچشمه به طول ۱۳ کیلومتر و اعتبار ۵۷ میلیارد تومان تکمیل شد.

وی یادآور شد: این محور که جزو خواسته‌های دیرینه ساکنان و کشاورزان منطقه بوده، به کاهش ۴۰ کیلومتری فاصله شهرستان جم به مرکز استان و تسهیل جابجایی محصولات کشاورزی روستاهای بخش شنبه و طسوج شهرستان دشتی منجر می شود.

اخترشناس از افتتاح ۵ پروژه دیگر راهداری و حمل ونقل جاده‌ای در شهرستان دشتی همزمان با سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد و خاطرنشان کرد: آسفالت حفاظتی محورهای شهرستان به طول ۳۰ کیلومتر و اعتبار ۱۴ میلیارد تومان،
اجرای نیوجرسی «میدان بصیرت -سه راهی زائرعباسی» به طول ۷ کیلومتر و اعتبار ۱۲ میلیارد تومان، لکه‌گیری محدوده «کاکی» با اعتبار ۳.۵ میلیارد تومان، اجرای روشنایی فاز اول محدوده «روستای عربی -پلیس راه» به طول یک کیلومتر و بهسازی و آسفالت راه دسترسی به گلزار شهدای «لاور شرقی» با اعتبار ۲.۸ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر از آغاز عملیات اجرایی بهسازی و آسفالت راه روستایی «شنبه -ناصری» خبر داد و ادامه داد: این پروژه به طول ۱۴ کیلومتر و اعتبار اولیه ۷۵ میلیارد تومان در دستور کار قرار گرفت.

وی اظهار داشت: همچنین بهسازی و آسفالت فاز دوم راه روستای «گزدراز -شیخیان» با اعتبار ۱۲ میلیارد تومان، فاز تکمیلی روشنایی «میدان بصیرت خورموج -سه راه زائر عباسی» با اعتبار ۶ میلیارد تومان و «پلیس راه -روستای عربی» با اعتبار ۳.۵ میلیارد تومان کلنگ‌زنی شد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1662015

مهمترین اخبار ایران و جهان: