نیوز سیتی!
12 دی 1402 - 17:55

ولایتمداری «حاج قاسم» به او عزت داد

معاون اجرایی سپاه پاسداران گفت: وظیفه همه ماست از ولایتمداری حاج قاسم و اخلاص او درس بگیریم. ولایتمداری حاج قاسم به او عزت داد.

 به گزارش خبرگزاری فارس از بم، سردار ابوالقاسم چمن‌ معاون اجرایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ظهر امروز در مراسم چهارمین سالگرد شهادت سردار دلها ضمن گرامیداشت بیستمین سالگرد زلزله دلخراش بم اظهار کرد:  امسال چهارمین سالی است که سردار دلها حاج قاسم سلیمانی در جمع ما نیست.

وی افزود: مردم ولایتمدار و شهید پرور بم‌ همیشه یار صمیمی انقلاب و یار امامین انقلاب بودند و از انقلاب و ولایت دفاع کردند و خوشا به سعادت شما که حاج قاسم سلیمانی از دیار استان‌کرمان است.

سردار چمن، ادامه داد: همه جهان اسلام‌ خود را مدیون جهاد و تلاش حاج قاسم سلیمانی می‌داند و درخت انقلاب اسلامی با خون شهدا تنومند شده است و دشمنان کوردل این دو خورشید را از ما گرفتند و مردم ایران با اقیانوسی از غم‌ این شهید را استقبال کردند.

 وی ادامه داد: به برکت این شهید امروز مجاهدان غزه، رژیم غاصب صهیونیستی را به ذلت کشیده است.

این فرمانده نظامی با بیان اینکه سردار شهید سلیمانی یک‌ مکتب بود و ابعاد وجودی حاج قاسم را نمی‌توان با زبان بیان کرد، افزود: برکات شهید حاج قاسم در جغرافیای اسلام روزبه‌روز برای مسلمانان و آزادی‌خواهان اسلام‌ روشن شده است و باید همه پیرو مکتب شهدا باشیم و راه و آرمان مقدس سردار شهید سلیمانی را ادمه بدهیم‌.

معاون اجرای سپاه پاسداران گفت: شهید سلیمانی ۴۱ سال از لباس جهاد بیرون نرفت. امروز مردم قدس او را فرمانده خود می‌دانند. شما مردم بم به‌خوبی در زلزله این شهر خدمات او را به‌یاد دارید. در سیل خوزستان و گلستان حضور پیدا کرد و برای او فرقی نمی‌کرد چه کسی در کجا خطری او را تهدید کرده خودش را می‌رساند. حاج قاسم جان فدای مردم بود.

 سردار چمن تا کید کرد: آمریکای جنایتکار و رئیس جمهور پلید آمریکا دستور شهادت سردار حاج قاسم را داد چون شهید سلیمانی نگذاشت آمریکا جنایت خود را بر مردم عراق پیاده کند.

چمن تأکید کرد: ‌وظیفه همه ماست از ولایتمداری حاج قاسم و اخلاص او درس بگیریم. ولایتمداری حاج قاسم به او عزت داد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود عنوان داشت: این انقلاب ۴۵ سال در مقابل توطئه‌های دشمن ایستادگی کرده است. در فتنه ۸۸ کسانی آمدند که سر سفره شهدا نمک‌ خوردند و نمک‌دان شکستند و مردم به‌خوبی تشخیص حق علیه باطل را دادند. کسانی آمدند که مردم به آنها اعتماد داشتند و تشخیص آنها خیلی سخت بود که بصیرت می‌خواست و برای همین اوج بصیرت مردم ایران نهم دی‌ماه است.

سردار چمن متذکر شد: شرکت در انتخابات بسیار اهمیت دارد وبرای انقلاب سرنوشت‌ساز است.

 پایان پیام/۸۰۰۷۰/ب

منبع: فارس
شناسه خبر: 1624559

مهمترین اخبار ایران و جهان: