نیوز سیتی!
02 آبان 1402 - 11:57

انتقاد مسئول تشکل دانشجویی از دخالت‌های نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد نزد کدخدایی

مسئول بسیج دانشجویی حوزه شهید میثمی دانشگاه یاسوج در دیدار تشکل های دانشجویی با کدخدایی سخنگوی سابق شورای نگهبان و رئیس فعلی پژوهشکده شورای نگهبان به هر سه نماینده استان در مجلس نقد وارد کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج سبحان احسانی‌اصل مسئول بسیج دانشجویی حوزه شهید میثمی دانشگاه یاسوج در دیدار تشکل های دانشجویی با کدخدایی سخنگوی سابق شورای نگهبان و رئیس فعلی پژوهشکده شورای نگهبان به هر سه نماینده استان در مجلس نقد وارد کرد. 

احسانی اصل پس از تسلیت شهادت مردم مظلوم فلسطین توسط رژیم غاصب صهیونیستی بیان کرد: حضور شما به استان کهگیلویه و بویراحمد که ۲۰ درصد منابع نفت و گاز کشور دارد اما جوانان آن باید برای کارگری  به اصفهان و سایر استان های هم‌جوار بروند خوش‌آمد می‌گوییم 
حضور شما به استان کهگیلویه و بویراحمد که ۱۰ درصد منابعی آبی کشور را دارد اما در ۵ کلیومتری مرکز استان خود با تنش آبی روبه رو است خوش آمد می‌گوییم. 

احسانی اصل افزود: دلیل مطرح شدن این موارد در حضور شما به جای  مدیران کل این هست که برخی از آنها را کسانی می‌دانیم که توسط  نمایندگانی که از فیلتر شورای نگهبان رد شدند و رای آوردند عزل و نصب می‌شوند 

وی گفت: نماینده‌ای  که باید دغدغه سیاست گذاری در سطح کلان کشور را داشته باشد به دنبال تغییر آبدارچی یک اداره است با گذشت حدود دو سال اما علوم پزشکی استان همچنان با سرپرست اداره می‌شود.

احسانی اصل همچنین اضافه کرد: دخالت نمایندگان به اندازه‌ی است که به سرپرست دانشگاه نامه می‌زند و او را ..... نمی‌داند زیرا عزل و نصب های سرپرست مطابق میل او نبوده است نماینده دیگری که تا دیروز نطق آتشین در رد احداث سد خرسان که چندین  روستای استان را به زیر آب می‌برد می‌کرد امروز از احداث آن دفاع می‌کند.

وی گفت: یا دیگر نماینده ای که بیش از ۲۰ سال بر کرسی نمایندگی تکیه زده اما برخی از  مردم حوزه انتخابیه آن هر ۵ روز یکبار به آب آشامیدنی دسترسی دارند.

احسانی اصل به دلیل دخالت در انتصابات اشاره کرد و خواهان برخورد با نمایندگانی شد که در انتصابات دخالت می کنند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1548515

مهمترین اخبار ایران و جهان: