نیوز سیتی!
06 آذر 1402 - 22:55

ائتلاف به دنبال تشکیل مجلس مقاومت است

رییس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی اصفهان گفت: استفاده از نسل جوان یک مسأله اجتناب ناپذیر است و وجه مشترک اصلاح طلبان و اصولگرایان عدم توانمند بودن در جذب تشکل‌ها است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، اکبر خلیلیان، رییس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان اصفهان در نشست شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان اصفهان اظهار کرد: امروز حکمرانی و فضای حکمرانی در کشور تغییر کرده است، چرا که  فضای مجازی و رسانه در مسائل مختلف از جمله مسائل حکومت‌ها تاثیر گذار است، شورای ائتلاف برای این است که هیچ حزب و گروه و فردی در کشور توان اداره انتخابات و حضور در صحنه و تشکیل مجلس یا دولت را ندارد و باید گروه‌های همسو با یکدیگر به ائتلاف برسند.

وی با بیان اینکه برای جذب جوانان باید در فضای مجازی سرمایه‌گذاری کرد،افزود: استفاده از نسل جوان یک مسأله اجتناب ناپذیر است و چگونگی استقبال جوانان از چنین تشکل‌هایی موضوعی است که باید به آن توجه داشت،  وجه مشترک اصلاح طلبان و اصولگرایان عدم توانمند بودن در جذب تشکل‌ها است. 

رییس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی تصریح کرد: در تلاش برای جذب و ایجاد اشتیاق  مردم برای مشارکت در انتخابات هستیم تا فضای مناسبی رقم بزنیم. 

وی در خصوص شاخص‌های گزینش افراد به عنوان نامزد انتخاباتی، ادامه داد:  اخلاق گرایی، پاکی اخلاقی و مالی، توانمندی مدیریتی و تشکل‌گرایی از ویژگی‌هایی است که نامزدهای منتخب باید داشته باشند و به دنبال ایجاد  مجلس مقاومت و مؤثر بر مجلس کشورهای جبهه مقاومت و منطقه هستیم.

خلیلیان  خاطرنشان کرد: ائتلاف یک تشکل کشوری است و قرار بر تعامل با دیگر تشکل‌ها داریم، با مجمع نیروهای انقلاب هیچ اختلافی نداریم، شورای ائتلاف و مجمع دو مجموعه مستقل و در عین حال مرتبط هستند که با تقسیم کار قرار بر این است که در استان اصفهان شهرستان‌ها با هماهنگی شورای ائتلاف فعالیت و 
مجمع نیروهای انقلاب در خصوص تعیین نمایندگان اصفهان فعالیت داشته باشند، همچنین معاونت بانوان شورای ائتلاف نیز در اصفهان فعال خواهد شد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1586759

مهمترین اخبار ایران و جهان: