نیوز سیتی!
22 آبان 1402 - 14:47

ابعاد شخصیتی شهید شیرعلی رحمانی باید برای مردم تبیین شود

مشاور فرمانده دانشگاه امام حسین (ع) گفت: شهید شیرعلی رحمانی در قالب واژه‌ها نمی‌گنجد و بزرگتر از آن است به همین دلیل است که باید ابعاد شخصیتی او برای مردم و به خصوص نسل جوان تبیین شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، سردار الله‌نور نوراللهی مشاور فرمانده دانشگاه امام حسین (ع) روز دوشنبه در مراسم تشییع پیکر شهید حاج شیرعلی رحمانی گفت: شهید شیرعلی رحمانی روحیه شهادت‌گونه داشت و در تمام دوران زندگی‌اش همواره با یاد شهدا زندگی می‌کرد تا به یاران شهیدش پیوست.

مشاور فرمانده دانشگاه امام حسین (ع) اظهار کرد: امروز مردی در دستان مردم تشییع شد که در صحنه‌های جنگ مجموعه‌ای از تبحر، توانمندی، اخلاص و عمل بود.

وی بیان داشت: شهید شیرعلی رحمانی به دلیل استعداد، ایمان و توانایی خود در چند نقش ایفای وظیفه می‌کرد که یک مورد آن در نقش اطلاعاتی و عملیاتی بود. اطلاعات دقیق را انتقال می‌داد، یک نیروی متبحر در صحنه‌های حماسه‌آفرینی بود و او همچنین مردم را همیشه به تلاوت قرآن و یادگیری آموزه‌های اسلام تشویق می‌کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، حاج شیرعلی رحمانی اسطوره صبر و استقامت، یادگار عرصه ۸ سال دفاع مقدس، پس از تحمل سال‌ها درد ناشی از جانبازی در تاریخ ۲۰ آبان ماه به همرزمان شهیدش پیوست.

پایان پیام /

منبع: فارس
شناسه خبر: 1570515

مهمترین اخبار ایران و جهان: