نیوز سیتی!
15 آذر 1402 - 09:39

ضرورت استفاده از تکنولوژی روز برای ساخت مسکن معلولان

استاندار زنجان با اشاره به تامین مسکن معلولان گفت: آنچه که مهم است باید ساخت مسکن برای قشر معلول با استفاده از تکنولوژی‌های به روز و البته با سازه‌های سبک‌تر و کم هزینه‌تر ساخته شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محسن افشارچی استاندار زنجان پیش از ظهر امروز در جمع معلولان با بیان اینکه افراد دارای معلولیت قطعا با همت بلندی که دارند در خیلی از جاها از افراد دیگری که به لحاظ جسمی سالم هستند بالاتر هستند، اظهار داشت: شاید محدودیت مالی داشته باشیم ولی محدودیتی از نظر نیروی انسانی نداریم بنابراین از سازمان بهزیستی انتظار می‌رود همه مشکلات قشر معلولان را مورد بررسی قرار دهد.

استاندار زنجان با اشاره به تامین مسکن معلولان گفت: ما یک سری اعتبار برای تامین مسکن برای معلولان اخذ و در اختیار  بهزیستی قرار داده‌ایم اما آنچه که مهم است باید ساخت مسکن برای معلولان با استفاده از تکنولوژی‌های به روز و البته با سازه‌های سبک‌تر و کم هزینه‌تر ساخته شود.

وی با بیان اینکه ما آماده هستیم که در این راستا زمین در اختیار بهزیستی قرار بدهیم، گفت: افراد دارای معلولیت دارای توانمندی‌ها و ظرفیت‌های زیادی هستند و همت آنها در حوزه‌های مختلف به ویژه ورزش بیشتر خودش را نشان می‌دهند.
پایان پیام/۷۳۰۲۱

منبع: فارس
شناسه خبر: 1595515

مهمترین اخبار ایران و جهان: