نیوز سیتی!
18 آذر 1402 - 11:54

کرمانشاه ۱۶ نقطه حادثه‌خیز درون شهری دارد

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به شناسایی ۱۶ نقطه حادثه‌خیز در شهر کرمانشاه، گفت: طی ۸ ماه سپری شده از سال‌جاری ۹۱ نفر در حوادث ترافیکی درون شهری کرمانشاه جان خود را از دست داده‌اند.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، سردار مهدی حاجیان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه صبح امروز در ادامه بازدیدهای میدانی خود از نقاط حادثه‌خیز کرمانشاه این‌بار از میدان آناهیتا و پروژه تعریض پل قره‌سو در بزرگراه امام حسین (ع) بازدید و دستورات لازم برای رفع مشکلات ترافیکی محدوده را صادر کرد.

 

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در حاشیه این بازدید در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: مدتی‌ست رفع نقاط حادثه‌خیز شهر کرمانشاه با حضور و مشارکت دستگاه‌های متولی سرعت گرفته است.

 

وی با اشاره به شناسایی ۱۶ نقطه حادثه‌خیز در شهر کرمانشاه، ادامه داد: در این بازدیدها تاریکی و کم‌نور بودن معابر، نصب پل عابر پیاده، سرعت کاه و نصب نرده با دستگاه‌های اجرایی مربوطه بررسی و دستورلات لازم ارائه می‌شود.

 

حاجیان آمار فوتی حوادث ترافیکی درون شهری کرمانشاه طی ۸ ماه سپری شده از سال‌جاری را ۹۱ نفر اعلام کرد و افزود: آمار بالا است به طوریکه در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۱۵ درصد آمار جانباختگان درون شهری افزایش یافته است.

وی گفت: این بازدیدها به صورت مستمر و هفتگی همچنان ادامه دارد.

پایان پیام/پ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1598615

مهمترین اخبار ایران و جهان: