نیوز سیتی!
08 آذر 1402 - 12:56

قالیباف: شهید الداغی در راه دفاع از ارزش‌های جامعه به وظیفه خویش عمل کرد

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: شهید سرافراز حمیدرضا الداغی با درک و شناخت از معرفت دینی و در راه دفاع از ارزش‌های جامعه با غیرت و تعصب به وظیفه خویش عمل کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از سبزوار، محمدباقر قالیباف ‌در پیامی به اختتامیه نخستین جشنواره ملی دانشگاهی شهید غیرت اظهار کرد: دیار سربداران با مردمانی سلحشور و متدین در تمامی عرصه‌های حق‌طلبی و آزادی‌خواهی با رشادت و هوشیاری حضوری مثال‌زدنی داشته و همواره در جانبداری و حمایت از آرمان‌های انقلاب و نظام ثابت قدم و استوار بوده است. 

مردم خداجوی سبزوار، پرورش یافته مکتب اسلام و شعائر اهل بیت علیهم السلام هستند و با درک و درایت از معارف دینی همواره به تکالیف و فرائض شرعی و انسانی خویش عمل نموده و حافظان مخلص و مجاهدان غیرتمند در پاسداری از حیثیت و اقتدار ملت شریف ایران هستند.

وی در ادامه آورده است: شهید الداغی با درک و شناخت از معرفت دینی و در راه دفاع از ارزش‌های جامعه با غیرت و تعصب به وظیفه خویش عمل کرد؛ این شهید بزرگوار تجلی شهامت و رشادت بود که با تیغ کینه و حمله وحشیانه اشرار مواجه گشت و به الگویی درخشان و ماندگار از یک جوان مسلمان ایرانی تبدیل و نامش در دفتر افتخارات این آب و خاک جاودانه شد.

قالیباف ‌‌با گرامیداشت یاد و خاطره فرزندان حماسه‌ساز و مدافعان غیرت و امنیت کشور و تجلیل از شهید والامقام حمیدرضا الداغی و صبر و بردباری خانواده محترم این شهید عزیز، اظهار امیدواری کرده است ‌انوار تابناک فضائل و معارف شهیدان همواره درخشان و فروزان باشد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1588415

مهمترین اخبار ایران و جهان: