نیوز سیتی!
28 آذر 1402 - 19:08

دقیقی: سطح توقعات از «شمس آذر» بالا رفته است

سرمربی شمس آذر قزوین گفت: توقعات از تیم ما بالا رفته و این موضوع باعث شده تا از نتیجه تساوی مقابل صنعت نفت آبادان ناراحت باشیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، سعید دقیقی در نشست خبری بعد از بازی تیم‌های شمس آذر قزوین و صنعت نفت آبادان که عصر امروز در سالن جلسات ورزشگاه سردار آزادگان برگزار شد، اظهار کرد: یک بازی فوق العاده تاکتیکی را داشتیم و تیم حریف عملکرد منسجمی را از خود نشان داد.

وی افزود: نتیجه این دیدار عادلانه بود اما بازیکنان ما باید با کیفیت‌ بیشتری در زمین حاضر می‌شدند و برنامه های کادرفنی را محقق می کردند.

سرمربی شمس آذر قزوین علت رقم خوردن نتیجه مساوی امروز را ریکاوری نامناسب شب بازی گذشته این تیم و خوشحالی بیش از حد از برد نساجی دانست و گفت: توقعات را از خود بالا برده‌ایم و این باعث شده تا از نتیجه امروز ناراحت باشیم.

دقیقی عنوان کرد: صنعت نفت در بازی مقابل ما با تغییر سیستم وارد میدان شد و نقاط قوت شمس آذر را کاملاً شناسایی کرده بودند.

وی بیان کرد: برای بازی آینده با پرسپولیس به دنبال زیرساخت مناسب جهت ریکاوری هستیم تا بتوانیم عملکرد بهتری داشته باشیم.

سرمربی شمس آذر در خصوص عملکرد داوری بازی امروز نیز اذعان کرد: از داوری راضی هستیم. بازی پرفشاری بود و از داور می‌خواستیم تا سودهای زیادی نزند و بازی را از مدار خارج نکند. تیم نفت به دنبال بازی ناجوانمردانه نبود و اتفاقاً پرتلاش ظاهر شدند.

دقیقی در پایان اظهار کرد: از امروز برنامه‌های خود را برای بازی با پرسپولیس شروع می‌کنیم و تلاش خواهیم کرد روند ۸۲ روز بدون باخت تیم را ادامه دهیم.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1609759

مهمترین اخبار ایران و جهان: