نیوز سیتی!
17 بهمن 1401 - 20:22

فجر۴۴| عیدی سپاه ثارالله به عنبرآبادی‌ها در دهه انقلاب/ از آب‌رسانی به روستاها تا افتتاح مدرسه‌ها و پایگاه‌های مقاومت

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان از افتتاح پروژه‌های مختلف محرومیت‌زدایی، خدمت‌رسانی و مردم‌یاری در شهرستان عنبرآباد به‌مناسبت دهه فجر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، سردار محمدعلی نظری امروز در حاشیه افتتاح پروژه آب‌رسانی به روستاهای عنبرآباد اظهار داشت: سپاه ثارالله استان کرمان با همکاری دستگاه‌های مختلف، گروه‌های جهادی مردمی و  قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) پروژه‌های مختلف محرومیت‌زدایی، خدمت‌رسانی و مردم‌یاری را در شهرستان عنبرآباد به‌مناسبت دهه فجر افتتاح کرد.

وی از تامین آب شرب به‌عنوان مهمترین بحث در روستاها نام برد و بیان کرد: با حفر یک حلقه چاه در منطقه شاهد آبرسانی به ۷ هزار نفر از منطقه جهادآباد شهرستان عنبرآباد هستیم.

این فرمانده ارشد نظامی ابراز داشت:  ۶ باب مدرسه در عنبرآباد توسط خیر نهاوندیان و سپاه ثارالله و گروه‌های جهادی احداث و در دهه فجر افتتاح شد و همچنین بهره‌برداری از  چهار پایگاه مقاومت توسط گروه‌های جهادی، سپاه و بسیج سازندگی صورت گرفت.

 

نظری یادآور شد: با  اصلاح و توسعه شبکه آب روستایی ۲۹ هزار نفر از مردم عزیز روستاهای عنبرآباد از آب آشامیدنی بهره‌مند می‌شوند و این در حالی‌ست که  در قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) ۷ هزار روستا برای آب‌رسانی شناسایی شده‌اند که از این تعداد بیش از ۶۵۰ روستا در کرمان قرار دارد و پروژه‌ها در دست انجام است.

وی اضافه کرد: در آینده ان‌شاءالله اصلاح شبکه آبرسانی در ۸۰۰ روستای استان کرمان با همکاری قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) و سپاه ثارالله انجام می‌شود و مشکلات مردم در این زمینه برطرف می‌شود.

پایان پیام/۸۰۰۱۹/ب

منبع: فارس
شناسه خبر: 1023315

مهمترین اخبار ایران و جهان: