نیوز سیتی!
28 بهمن 1401 - 15:59

اهالی رسانه دستاوردهای انقلاب اسلامی را بیان کنند

بجنورد_ امام جمعه بجنورد گفت: در کنار نقد و بیان کاستی های موجود در کشور، باید به دستاوردها نیز توجه شود و این امر نیازمند توجه اهالی رسانه است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام رضا نوری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه بجنورد که در مصلی امام خمینی برگزار شد، اظهار کرد: همان طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند، روز ۲۲ بهمن مردم با حضور خود در راهپیمایی به دشمنان نشان دادند تا آخرین لحظه پای انقلاب خواهند ماند.

امام جمعه بجنورد با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران در این مدت ۴۴ سال دستاوردهای بسیاری داشته است، گفت: علاوه بر پیشرفت در زمینه‌های مادی مانند زیرساخت‌ها و مباحث علمی، در زمینه معنوی هم رشد چشمگیری داشته است.

وی افزود: حضور مردم و بویژه جوانان در مراسم مذهبی، نمازها، شب‌های قدر و حضور در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن از مصادیق پیشرفت معنوی است.

حجت الاسلام والمسلمین نوری بیان داشت: در رابطه با کاستی‌ها و بیان آنها در کنار نقد، باید حواس اهالی رسانه و تریبون داران به دستاوردها هم باشد.

امام جمعه بجنورد با اشاره به بعثت پیامبر اکرم گفت: مسئولین باید از پیامبر الگو بگیرند و علاوه بر احساس مسئولیت در برابر انجام امور اداری، باید به امور معنوی مردم و کارمندان هم توجه کنند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1041959

مهمترین اخبار ایران و جهان: