نیوز سیتی!
18 مرداد 1402 - 21:58

معاونت برنامه‌ریزی و امور اقتصادی جهاد کشاورزی لرستان معرفی شد

خرم‌آباد - طی مراسمی، سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی لرستان معرفی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید عماد شاهرخی امروز چهارشنبه در مراسم تودیع و معارفه معاونت برنامه‌ریزی و امور اقتصادی جهاد کشاورزی، اظهار داشت: این معاونت زمینه‌ساز ایجاد فرصت‌های سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی است.

وی بیان کرد: معاونت برنامه‌ریزی و امور اقتصادی یکی از مهم‌ترین معاونت‌های سازمان است و علاوه بر کارهای ستادی در حوزه تسهیلات، بودجه، فناوری و آمار، به‌عنوان جهت‌دهی برنامه‌های سازمان نقش مؤثری را ایفا می‌کند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان، ادامه داد: این معاونت به‌نوعی زمینه‌ساز ایجاد فرصت‌های سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی است.

شاهرخی، تصریح کرد: شناسایی حوزه‌ها و بخش‌های موردنیاز برای سرمایه‌گذاری بر عهده معاونت برنامه‌ریزی و امور اقتصادی است که لازم است با تعامل تمامی بخش‌ها این کار انجام شود.

وی افزود: معاونت برنامه‌ریزی و امور اقتصادی، اطلاعات را از بخش‌های مختلف بگیرد، تجزیه تحلیل کند و خروجی منجر به بهره‌وری در بخش کشاورزی شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان، اظهار کرد: هر چند حوزه معاونت برنامه‌ریزی و امور اقتصادی، بخش نظارتی را نیز بر عهده دارد و بعد از پرداخت تسهیلات، باید روند هزینه‌کرد تسهیلات در بخش سرمایه‌گذاری را مورد بررسی و نظارت قرار دهد.

بنابراین گزارش، در این مراسم «زینب علیپور» به‌عنوان سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی لرستان معرفی و از زحمات علی رستگار تقدیر شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1434715

مهمترین اخبار ایران و جهان: