نیوز سیتی!
12 مرداد 1402 - 12:28

طرح ضربتی مقابله با سرقت با دستگیری بیش از ۱۰۰ سارق در هرمزگان

بندرعباس - فرمانده انتظامی هرمزگان از اجرای طرح ضربتی مقابله با سرقت و دستگیری ۱۲۳ سارق در ۷۲ ساعت گذشته در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار علی اکبر جاویدان بیان کرد: در راستای ارتقاء امنیت عمومی و اجتماعی با تلاش همه جانبه پلیس اگاهی استان، طرح مقابله با سرقت وسایل نقلیه و دستگیری سارقان به مدت ۷۲ ساعت در مناطق جرم خیز استان اجرا شد.

وی افزود: در اجرای این طرح که با هدف مقابله با سارقین سرقتهای موتورسیکلت، کشف اموال مسروقه و استرداد به مالباختگان اجرا شد مجموعاً ۴۱ فقره انواع سرقت کشف و ۲۱ نفر سارق خودرو و موتورسیکلت و ۹۲ نفر سارق انواع سرقت شناسایی و در عملیات‌های جداگانه دستگیر و ۲۸ دستگاه خودرو و انواع موتورسیکلت سرقتی کشف شد.

این مقام ارشد انتظامی استان با تاکید بر جدیت پلیس در اجرای منظم و مستمر طرح‌های مقابله با سرقت و پاکسازی مناطق و محلات آلوده و جرم خیز، اظهار کرد: متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی و تلاش پلیس برای شناسایی مالباختگان و تحویل اموال مسروقه کشف شده ادامه دارد.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با هدف پیشگیری و کاهش وقوع سرقت از عموم شهروندان و مردم قدرشناس استان خواست ضمن توجه جدی به توصیه‌های کارشناسان پلیس در نگهداری و حفاظت از اموال خود دقت بیشتری داشته و منازل و وسایل نقلیه خودرو و موتورسیکلت خود را به تجهیزات ایمنی و بازدارنده نظیر قفل پدال و قفل زنجیر، قفل فرمان مجهز کرده و حتی الامکان وسایل نقلیه خود را در مکان های خلوت، تاریک و غیر ایمن پارک نکنند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1424359

مهمترین اخبار ایران و جهان: