نیوز سیتی!
26 تیر 1402 - 09:13

رئیس کمیته مردمی ستاد اربعین استان قم منصوب شد

قم- با حکم معاون اجتماعی، فرهنگی و زیارت استاندار قم، «مهدی قربانی کرم» به عنوان رئیس کمیته مردمی ستاد اربعین حسینی استان قم منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، ابوالقاسم مقیمی معاون اجتماعی، فرهنگی و زیارت استاندار قم و جانشین ستاد اربعین حسینی استان، طی حکمی مهدی قربانی کرم را به عنوان رئیس کمیته مردمی ستاد اربعین حسینی استان قم منصوب کرد.

در این حکم آمده است: اربعین حسینی، نشانه اراده پروردگار برای برافراشته‌تر کردن پرچم اسلام اهل بیت می‌باشد که این حرکت با هیچ سیاست و تدبیر بشری قابل تحقق نیست و این دست خدا است که با این جلوه عظیم بشارت می‌دهد راه پیش روی ما روشن و پیمودنی
است.

با عنایت به در پیش رو بودن اربعین حسینی و ابلاغیه استاندار محترم، لذا به موجب این ابلاغ جنابعالی را به سمت رئیس کمیته مردمی ستاد اربعین حسینی علیه‌السلام استان قم منصوب می‌نمایم.

امید است با توکل به خدای تبارک و تعالی با برنامه‌ریزی و روحیه انقلابی و جهادی تلاش و بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌های موجود داخل و خارج استان همراه با بهره‌گیری و همکاری با ظرفیت‌های مردمی نسبت به فراهم نمودن بستری مطلوب، برای خدمت رسانی و جلب رضایتمندی زائران اربعین حسینی علیه‌السلام، اقدام فرمائید.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1364815

مهمترین اخبار ایران و جهان: