نیوز سیتی!
05 مرداد 1402 - 00:25

مسئله سیاسی مرز مشترک ایران و آذربایجان در آستارا حل شود

آستارا- امام جمعه آستارا با اشاره به هم مرزی ایران و آذربایجان در این شهرستان گفت: مسئله سیاسی مرز مشترک ایران و آذربایجان در آستارا حل شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد جواد باقری ارومی امروز چهارشنبه در مراسم تودیع و معارفه فرماندار آستارا اظهار کرد: این تکرارها و این آمدن و رفتن‌ها این پیام را برای همه ما دارد که هر رفتنی آمدنی دارد و هر آمدنی رفتنی، لذا اگر کسی با این روحیه مسئولیتی را قبول کند در زمان پذیرش مسئولیت و اتمام مسئولیت سبک بال و راحت است.

امام جمعه آستارا با اشاره به مرتفع شدن بسیاری از پروژه‌های ملی در دولت سیزدهم گفت: بسیاری از پروژه‌هایی که تا سالیان قبل تعطیل و نیمه تعطیل بود، مسائل و مشکلاتی که در حوزه‌های مختلف به خصوص در بحث اسکله، راه آهن، پل مرزی و دیگر پروژه‌ها در دولت سیزدهم مرتفع شد.

حجت الاسلام باقری با اشاره به برخی بی‌اخلاقی‌ها، بیان کرد: ما امید داریم که این دولت انقلابی خرابی‌های گذشته را جبران کند و این فرصت نعمتی است که خدا داده و معلوم نیست در انتخابات بعدی آیا همین دولت سر کار بیاید یا نه پس امانت، امانت ۴ ساله است فکر نکنیم این امانت ۸ سال دست ما خواهد بود، اگر قدر نعمت را ندانستیم نعمت از دست ما می‌رود.

وی افزود: اینکه یک عده بیایند و با بد اخلاقی‌ها بی تقوایی‌ها فضای یک شهرستان را ناپاک و آلوده کنند و به نام انقلابی‌گری و مطالبه‌گری، به نام دین، اسلام و به نام امامت و ولایت بخواهند مرزهای بد اخلاقی سیاسی را جابجا کنند نباید در این دولت جایگاهی داشته باشند.

امام جمعه آستارا با اشاره به جابه‌جایی صورت گرفته در فرمانداری این شهرستان گفت: این جابجایی به فال نیک گرفته می‌شود و از زحمات دکتر رضایی پور که با تعامل، رعایت اخلاق و ادب رضایت عمومی مردم را جلب کرد تشکر می‌کنیم، هیچ مدیری نمی‌تواند به طور ۱۰۰ درصد همه برنامه‌ها را محقق کند؛ هر کسی ممکن است معایبی هم داشته باشد و کسی مبرا نیست، کم و کاستی هم هست اما تمام تلاششان را انجام دادند.

حجت الاسلام باقری ادامه داد: فرماندار جدید نیز که قبلاً سابقه حضور در شهرستان مرزی بندر آستارا را سالیان قبل به عنوان معاون سیاسی اجتماعی فعالیت کردند و آشنا هستند به فضای شهرستان و سوابق خوبی هم در سنگرهای مختلف از جمله آخرین مسئولیتشان که فرمانداری رودسر بوده آرزوی موفقیت می‌شود و ان‌شاءالله که این چرخه حرکت انقلاب اسلامی با سرعت و با اقتدار خودش پیش خواهد رفت.

وی با تاکید بر نگاه ویژه استان به پروژه‌های شهرستان آستارا که پروژه‌های ملی است، افزود: اخیراً شاهد حضور وزیر راه و شهرسازی و هیأت بلندپایه از جمهوری آذربایجان بودیم و انشاالله مسئله مرز و راه‌آهن و از مهم‌تر از مسائل سیاسی بین ۲ کشور باید هرچه سریع‌تر در آستارا حل شود تا این پل و مرز و اسکله کارکرد داشته باشد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1407415

مهمترین اخبار ایران و جهان: