نیوز سیتی!
28 تیر 1402 - 11:37

پلاک‌ منزل اصفهان‌ها تا پایان سال آبی می‌شود

مدیرعامل سازمان فاوا شهرداری اصفهان گفت: تا پایان امسال تمام املاک و خانه‌های شهر اصفهان به پلاک‌های آبی هوشمند مجهز می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از اداره ارتباطات رسانه‌ای شهرداری اصفهان، سعید فردانی مدیرعامل سازمان فاوا شهرداری اصفهان اظهار داشت: سال گذشته در خصوص پلاک‌های آبی هوشمند به‌صورت آزمایشی اقداماتی صورت گرفت و اصلاحاتی در بخش نرم‌افزاری و سخت‌افزاری آن انجام شد.

وی افزود: اجرای این طرح از ابتدای سال جاری به‌صورت انبوه در کل شهر اصفهان برنامه‌ریزی شده و در سه منطقه شهر در حال اجرا است؛ البته هدف‌گذاری شده است که تا پایان امسال تمام املاک و خانه‌های شهر اصفهان مجهز به پلاک آبی هوشمند شود.

فردانی با اشاره به اینکه مهم‌ترین دستاورد پلاک آبی هوشمند، ثبت اطلاعات ملک در این پلاک است، خاطرنشان کرد: ارائه خدمات شهرداری و کلیه ارگان‌های شهری می‌تواند بر این بستر انجام شود، این فعالیت با همکاری اداره پست انجام شده و در نظر داریم سایر ارگان‌ها نیز خدماتشان را در این بستر و زیرساخت ارائه دهند.

مدیرعامل سازمان فاوا شهرداری اصفهان با بیان اینکه نصب پلاک‌های آب هوشمند برای اولین بار در شهر اصفهان انجام شده است، گفت: تلاش می‌کنیم با رایزنی با وزارت کشور و همکاری سازمان شهرداری‌ها این طرح در تمام شهرهای کشور تسری پیدا کند.

پایان پیام/۶۳۱۰۱/ع

منبع: فارس
شناسه خبر: 1372459

مهمترین اخبار ایران و جهان: