نیوز سیتی!
29 خرداد 1402 - 10:48

برپایی میادین روزبازار در استان سمنان

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از عرضه مستقیم کالا در میادین روزبازار این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حمیدرضا مداح، معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان صبح امروز در جلسه کارگروه تنظیم بازار استان سمنان اظهار کرد: با برپایی میادین روزبازار در این استان، کالاهای اساسی شامل نان، لبنیات، پروتئین و میوه و تره‌بار به‌صورت خرده‌فروشی توزیع و به مشتریان عرضه خواهد شد.

وی افزود: این امر موجب ایجاد بازار رقابتی در سطح عرضه خواهد شد و با وصل شدن به مبادی تأمین، کالاهای اساسی و مایحتاج عمومی بدون واسطه به دست مشتریان و مصرف‌کنندگان خواهد رسید.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان با اشاره به ذخایر مطلوب کالاهای اساسی در این استان تصریح کرد: در حال حاضر سه هزار و 600 تن برنج ، 36 هزار تن گندم، 170 تن مرغ منجمد و 140 تن گوشت گوساله منجمد در انبارها و مراکز نگهداری کالای این استان موجود و ذخیره است و همچنین روزانه بالغ بر 50 تن گوشت مرغ گرم در استان توزیع می‌شود.

مداح با اشاره به کمبود شکر و مشکلاتی که در توزیع این نوع کالای اساسی وجود داشت، خاطرنشان کرد: 91 تن شکر برای استان سمنان سهمیه تخصیص یافته که مراحل جذب و توزیع آن نیز آغاز شده است.

پایان پیام/2568/س/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1294915

مهمترین اخبار ایران و جهان: