نیوز سیتی!
07 تیر 1402 - 06:36

زیرساخت‌های ارتباطی شعب اخذ رأی بوشهر تقویت می‌شود

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر از تقویت زیرساخت‌های ارتباطی شعب اخذ رأی در این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس استان بوشهر، اکبر پورات معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر شامگاه گذشته در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: تمامی دستگاه‌های اجرایی استان موظف هستند در برابر فرمان رهبر معظم انقلاب، راهبردهای خود را برای چهار مؤلفه رقابت، سلامت، حضور حداکثری و امنیت تدوین کنند.

وی بیان کرد: تمامی افراد جامعه در هر جایگاهی متناسب با ظرفیت‌های بومی که دارند نسبت به عملیات سازی اقدامات اثرگذار برای خنثی سازی برنامه‌های دشمن و برگزاری انتخابات باشکوه تلاش کنند.

پورات اظهار کرد: بر اساس برنامه‌ریزی ستاد انتخابات کشور در صورت تصویب نهایی طرح اصلاح قانون انتخابات از ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ ثبت نام اولیه داوطلبان صورت خواهد گرفت که طی اطلاعیه‌ای به اطلاع عموم مردم خواهد رسید.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر عنوان کرد: تقویت زیرساخت‌های ارتباطی شعب اخذ رأی مستقر در سراسر استان یک ضرورت است که باید مورد توجه قرار گیرد.

این مقام مسؤول با اشاره به اینکه جلسات ستاد انتخابات استان بوشهر به صورت مستمر و هفتگی در حال برگزاری است توضیح داد: در جلسات برگزار شده ستاد انتخابات استان، فرآیند و آمادگی لازم برای برگزاری انتخابات مطابق با زمانبندی مشخص، مورد بحث و بررسی قرار گرفته است.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1314315

مهمترین اخبار ایران و جهان: