نیوز سیتی!
22 خرداد 1402 - 20:05

جزییات تشییع پیکر شهید محمد قنبری در ایذه

فرماندار شهرستان ایذه گفت: پیکر پاک شهید محمد قنبری شهید مدافع امنیت که روز گذشته به شهادت رسید، فردا در ایذه تشییع می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، حسن نبوتی فرماندار شهرستان ایذه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: پیکر شهید محمد قنبری شهید مدافع امنیت که روز گذشته به شهادت رسید، فردا در ایذه تشییع می‌شود.

وی بیان کرد: آیین تشییع شهید محمد قنبری از ساعت 10 صبح فردا سه‌شنبه 23 خردادماه از حسینیه اعظم به سمت مصلی امام خمینی (ره) ایذه با حضور مردم در این شهر برگزار می‌شود.

فرماندار شهرستان ایذه عنوان کرد: پیکر شهید قنبری پس از تشییع در شهرستان ایذه، برای خاکسپاری به شهرستان باغملک منتقل می‌شود.

هم زمان با فراخوان معاندین برای ایجاد ناامنی در سالروز تولد کیان پیر فلک نیروهای انتظامی شهرستان ایذه با اجرای طرح ارتقاء امنیت عمومی در شهرستان اقدامات لازم را انجام دادند.

در یکی از ایستگاه‌های تامین امنیت عمومی که روز یکشنبه 21 خردادماه سال 1402 برپا شده بود یک نفر با هویت معلوم با خودروی سواری تیبا به صورت عمدی ماموران انتظامی را زیر گرفت که در این حادثه یکی از کارکنان فراجا به نام سروان محمد قنبری به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

شهید محمد قنبری ساکن روستای بن شوار شهرستان صیدون است و پنج فرزند دارد که کوچکترین آنها 2 ساله است و در کودکی یتیم شد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1281215

مهمترین اخبار ایران و جهان: