نیوز سیتی!
25 خرداد 1402 - 15:15

ترویج و فرهنگ‌سازی ازدواج آسان نیازمند مشارکت همگانی است

پارس آباد- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار پارس آباد گفت: ترویج ازدواج آسان و به موقع در جامعه ضروری است و باید فرهنگسازی شود.

به گزارش خبرنگار مهر، اروجعلی محمدزاده ظهر پنجشنبه در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان پارس آباد که در سالن فرمانداری این شهرستان برگزار شد، با اشاره به اینکه رفع مشکلات جوانان هدف ستاد ساماندهی امور جوانان است، اظهار کرد: قشر جوان متعهد و متدین بزرگترین سرمایه اجتماعی هستند و می‌توانند در صورت توجه و مشارکت، توسعه شهرستان را رقم بزنند.

وی در مورد همکاری دستگاه‌های عضو ستاد ساماندهی جوانان برای تسریع در انجام برنامه‌ها تاکید کرد و گفت: دستگاه‌ها باید مصوبات ستاد ساماندهی امور جوانان را با جدیت دنبال کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار پارس آباد تصریح کرد: جوانان سرمایه‌ها و ظرفیت‌های بسیار خوب و ارزشمند جامعه ما بوده و نیازمند حمایت و توجه جدی مسئولان هستند.

محمدزاده افزود: تحقق اشتغال پیش بینی شده برای تمامی دستگاه‌ها در بحث اشتغال الزامی است و هر دستگاهی باید اشتغال مرتبط به دستگاه مربوطه را محقق کند.

وی با تاکید بر ترویج و فرهنگسازی ازدواج آسان خاطرنشان کرد: آسان کردن امر ازدواج به عنوان یک مقوله زیربنایی در حوزه پایداری جمعیت جوان جامعه بوده و باید جز اولویت‌های کاری باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار پارس آباد اضافه کرد: به مناسبت سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه زهرا (س)، ۱۹ سری جهیزیه از طرف کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان پارس آباد با اعتباری بالغ بر پنج میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال به نوعروسان تحویل داده خواهد شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1287115

مهمترین اخبار ایران و جهان: