نیوز سیتی!
25 آذر 1401 - 01:05

فیلم| چند فریم متفاوت از یگان ویژه

مردان پلنگی‌پوش یگان ویژه هستند، از سیل و کرونا گرفته تا اربعین و اغتشاش برای تأمین امنیت و آسایش مردم مقتدرانه ایستاده‌ و سینه ستبر کرده‌اند.

گروه انتظامی خبرگزاری فارس، مردان سختکوش و خستگی ناپذیر پلیس هستند. برایشان فرقی ندارد مأموریت چه باشد؛ از نقطه صفر مرزی گرفته تا داخل شهرها و روستاها، در سیل و زلزله، در آتش سوزی و ریزش پلاسکو تا کرونا و حادثه ناگوار متروپل؛ از اربعین گرفته تا این روزها که دشمنان قسم خورده اغتشاش و ناآرامی و آشوب را رقم زدند؛ همه و همه در صفحه بودند.

 گرما، سرما، خستگی، بیخوابی و ساعت‌ها بر پا ایستادن در کنار معابر و میادین، حتی شنیدن فحش و دشنام و اصابت سنگ، ساچمه و چاقو و تیزی را به جان می‌خرند، اما نمی‌گذارند شیشه آرامش مردم ترک بردارد.

 

 

مردان پلنگی‌پوش یگان ویژه پلیس را می‌گویم. همانهایی که این روزها به فراخور آشوب‌ها و ناآرامی‌هایی که دشمن با برنامه‌ریزی و عملیات‌های ترکیبی به خیابان‌ها کشیده بود، ساعت‌ها و روزها مقتدرانه ایستادند بدون آنکه از حرف نابجا و دشنامی خم به ابرو بیاورند؛ محکم و استوار قدعلم کرده، ایستاده اند تا نکند عناصر خودفروخته و فریب خورده ها عرصه را خالی دیده و به هستی و ناموس مردم دست درازی و تعرض کنند.

اینها مردان یگان‌ویژه هستند؛ خدمات و مردم یاری شان را یادتان هست... با آنکه وظیفه اصلی شان تامین امنیت بود در اربعین حسینی زانو زده و خاک از کفش زوار زدودند؛ آب خنک و غذای گرم پخش کرده و با کول گرفتن سالمندان و کودکان به یاری زوار حسینی پرداختند.

در کرونا هم با همان ماشین‌های آب‌پاش بزرگ و سیاه‌رنگشان معابر و خیابان‌ها را ضدعفونی کرده و با دوختن و پخش ماسک و مواد ضدعفونی و برپایی پایگاه‌های واکسیناسیون کرونا به مقابله با ویروس کرونا رفتند؛ حتی زمانی که نیاز به اهدای خون بود از این کمک هم دریغ نورزیدند!

و  حالا قریب به ۹۰ روز هم هست که بدون خستگی و اندک ذره ای تردید به ماموریت و هدف غایی شان باز مقتدرانه به صف شده و سینه ستبر می کنند در برابر هر آنچه معصومیت، شرافت و انسانیت و استقلال ما را به نشانه گرفته اند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 913459

مهمترین اخبار ایران و جهان: