نیوز سیتی!
31 اردیبهشت 1402 - 14:26

شاهد اتحاد و همدلی در مناطق شیعه و سنی نشین خراسان رضوی هستیم

باخرز ـ استاندار خراسان رضوی گفت: در طول تاریخ شاهد اتحاد و همدلی در مناطق تلفیقی (شیعه و سنی نشین) خراسان رضوی بوده ایم.

به گزارش خبرنگار مهر، یعقوبعلی نظری صبح یکشنبه با حضور در منزل امام جمعه فقید اهل سنت باخرز با اشاره به موضوع اتحاد و همدلی در مناطق تلفیقی (شیعه و سنی نشین) استان اظهار کرد: مهم این است که با وجود همه مشکلات ما چگونه در کنار هم و برای آبادانی کشور و حفظ دین ایستاده ایم و این در حالی است که دشمنان نیز به دنبال سوءاستفاده از این شرایط هستند.

استاندار خراسان رضوی گفت: هیچ دلیلی برای بی اعتمادی با هم نداریم و در طول تاریخ نیز شاهد اتحاد و همدلی در شهرستان‌های تلفیقی استان بوده ایم و امام جمعه فقید نیز در این خصوص منشأ خیر بوده اند.

وی افزود: نباید مشکلات به اتفاقات سخت و پیچیده تبدیل شود و با همفکری و اتحاد می‌توان به نگاهی منسجم برای حل مشکلات دست یافت.

نظری ادامه داد: ایجاد شرایط معیشت مناسب برای مردم از اولویت‌های دولت سیزدهم است و ما نیز پیگیر اجرای آن در سطح استان هستیم.

استاندار خراسان رضوی گفت: با ایجاد اشتغال، امکان درآمد پایدار محقق و با فراهم کردن مسکن یکی از مهمترین دغدغه‌های مردم در هزینه خانوار رفع می‌شود.

وی بیان کرد: حضور در جمع مردم شهرستان‌ها موجب می‌شود تا از نزدیک و بدون فاصله با دغدغه‌های مردم آشنا شویم و مردم مسائل مد نظر خود را به مسؤولان بگویند و از سوی دیگر ما نیز با وضعیت شهرستان و پیگیری طرح‌های در دست اقدام را شاهد باشم و در مواردی که نیاز به تصمیم در سطوح مدیران است شرایط جمع بندی و تصمیم واحد به دست آید.

مردم از حضور مسؤولان در شهرستان خوشحال می‌شوند

در ادامه این نشست، مولوی خلیل احمد شیخ احمدی، امام جمعه اهل سنت باخرز نیز اظهار کرد: مردم از حضور مسؤولان در شهرستان خوشحال می‌شوند زیرا آنان نیز مورد توجه قرار گرفته اند.

امام جمعه اهل سنت باخرز افزود: در خطبه‌های نماز جمعه ما نیز دستاوردهای دولت را به اطلاع مردم می‌رسانیم و روند پیگیری و پیشرفت امور را به مردم بازگو می‌کنیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1227859

مهمترین اخبار ایران و جهان: