نیوز سیتی!
19 اردیبهشت 1402 - 13:16

مستند «یک قایق روی دریا» رونمایی، نقد و بررسی شد

شهرکرد_مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری چهارمحال و بختیاری گفت: همزمان با پایان هفته گرامی داشت مقام معلم با حضور هنرمندان استان، مستند «یک قایق روی دریا» رونمایی، نقد و بررسی شد.

امیر حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: همزمان با پایان هفته گرامی داشت مقام معلم با حضور هنرمندان استان، مستند «یک قایق روی دریا» رونمایی، نقد و بررسی شد.

وی افزود: فیلم مستند «یک قایق روی دریا» به کارگردانی آرمان قلی‌پور دشتکی و تهیه‌کنندگی حوزه هنری چهارمحال و بختیاری است که سال ۱۴۰۱ تولید شد و اکنون با حضور عوامل و هنرمندان استان رونمایی شد.

مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری چهارمحال و بختیاری ادامه داد: مستند «یک قایق روی دریا» در مورد محمدرضا معلم جوان روستای چشمه قاسم در این استان است.

حیدری عنوان کرد: روستای چشمه قاسم دو خانواده و چهار دانش‌آموز دختر دارد که هریک از این بچه‌ها برای آینده خود رویایی دارند و معلم جوان برای رسیدن به مدرسه با گذشتن از رودها و کوه‌های پر از برف تلاش دارد این دانش‌آموزان را به رویاهای خود نزدیک کند.

وی خاطرنشان کرد: در رونمایی از این مستند از عوامل فیلم و معلم فداکار این روستا تقدیر به عمل آمد و پس از اکران فیلم با حضور هنرمندان استان اثر مورد نقد بررسی قرار گرفت.

مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری چهارمحال و بختیاری گفت: عوامل سازنده مستند «یک قایق روی دریا» عبارت از آرمان قلی‌پور دشتکی به عنوان محقق، فیلمبردار، تدوین و کارگردان، ندا رحمانپور صدابردار و صداگذار، رضا یزدانی مجری طرح و سجاد قلی‌پور مدیر تولید است.

حیدری اضافه کرد: اثر «یک قایق روی دریا» پیش از این در جشنواره‌های مختلف ملی و بین‌المللی حضور داشته و جوایز بسیاری را نیز از آن خود کرده است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1199915

مهمترین اخبار ایران و جهان: