نیوز سیتی!
19 خرداد 1402 - 14:56

موشک «فتاح» معادلات دشمن را بهم‌ریخت/ دستاورد نظامی در اوج تحریم

دامغان- امام جمعه موقت دامغان با اشاره به اینکه رونمایی موشک «فتاح» معادلات دشمن را بهم ریخته است، گفت: دستاورد نظامی با وجود تحریم‌ها، بی.بدیل و افتخار آمیز است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام احمد فوادیان در نماز جمعه این هفته دامغان به میزبانی مصلی امام خمینی (ره) با بیان اینکه موشک «فتاح» یکی از مهم‌ترین دستاوردهای جمهوری اسلامی ایران در عرصه نظامی است، تاکید کرد: این موشک از یک فناوری قوی و ماورای تصور دشمنان در عرصه نظامی برخوردار است.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران چهارمین کشور در بحث ساخت موشک «فتاح» است که قبل آن روسیه؛ چین و آمریکا نیز که ادعا دارد در ساخت این نمونه این موشک را دارا است، افزود: رونمایی موشک «فتاح» دشمن را بهم ریخته است.

امام جمعه موقت دامغان با بیان اینکه دستاورد نظامی با وجود تحریم‌ها، بی‌بدیل و افتخارآمیز است، بیان کرد: با وجود تحریم دشمنان بر علیه جمهوری اسلامی ایران، موفق شدیم با بهره گیری از دانش روز بتوانیم موشک «فتاح» را بسازیم و به دستاوردهای نظامی جمهوری اسلامی ایران بیافزاییم که این خود افتخار بزرگی است.

فوادیان با انتقاد از خودروسازان ایرانی اظهار داشت: نقص و سستی کار خودشان را به بحث تحریم گره نزنند و با وجود تحریم توانستیم محصول نظامی را اختراع و پس از ساخت رونمایی کنیم.

وی با اشاره به سخنان ارزشمند رهبر معظم انقلاب اسلامی در جمع شرکت کنندگان در آئین سالگرد ارتحال امام (ره) بیان کرد: معظم‌له از شخصیت ممتاز امام راحل (ره) به عنوان سرآمدان تاریخ ایران یاد کردند که هیچکس قدرت حذف یا تحریف آن شخصیت ارزنده را نداشته است.

امام جمعه موقت دامغان گفت: امام (ره) امامت را احیا کردند و با شخصیت عرفانی و جهانی که داشتند در دل تمامی مردم ایران و دنیا جای گرفتند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1272859

مهمترین اخبار ایران و جهان: