نیوز سیتی!
04 فروردین 1402 - 15:02

مساجد راه‌حل مقاومت در برابر هجمه‌های سنگین دشمنان/ عزت ملی ما مرهون مساجد است

امام جمعه شهرستان بناب با اشاره به اهمیت توجه به مساجد گفت: اگر می‌خواهیم در برابر هجمه‌های سنگین دشمنان مقاومت کنیم، باید مساجد را جذاب کنیم و به مساجد سرمایه‌گذاری کنیم مخصوصا از حیث محتوایی مساجد را غنی کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از بناب،حجت السلام  مصطفی باقری‌بنابی امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان با اشاره به فرارسیدن ماه مبارک رمضان و بیان فیوضات این ماه اظهار کرد: ماه مبارک رمضان برای اصلاح نفس می‌باشد و هرگونه روزه‌خواری علنی و بی‌حرمتی به ماه مبارک رمضان نوعی محاربه با خداست و خانه‌ها را ویران می‌کند. 

وی با اشاره به اهمیت توجه به مساجد گفت: اگر می‌خواهیم در برابر هجمه‌های سنگین دشمنان مقاومت کنیم، باید مساجد را جذاب کنیم و به مساجد سرمایه‌گذاری کنیم مخصوصا از حیث محتوایی مساجد را غنی کنیم.             

خطیب نمازجمعه بناب با تاکید بر اینکه باید مساجد را آباد کنیم و به مساجد خاصیت دهیم، افزود: متولیان فرهنگی کشور هر ساله مخصوصا در ماه‌های رجب، شعبان و رمضان برای آبادی مساجد بسیج شوند تا مساجد را از غربت خارج کنند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی با انتقاد از عدم توجه به مساجد خاطرنشان کرد: برای موارد غیرضروری میلیاردها ریال هزینه می‌شود ولی برای آبادی مساجد هزینه‌ای نمی‌شود در حالی که عزت ملی ما مرهون مساجد است.

وی اظهار کرد: عزت و عظمتی که جمهوری اسلامی به آن دست یافته و به یک ابرقدرت در منطقه تبدیل شده به برکت مساجد است از این رو دولت و ملت باید مساجد را از غربت خارج کنند.             

باقری‌بنابی اذعان داشت: متاسفانه برای ورودی‌های شهرها میادین و نماکاری دیوارها هزینه‌های کلانی صورت می‌گیرد در مقابل در سایه عدم توجه به مساجد این پایگاه‌های مهم که هشت سال جبهه‌ای جنگ از این سنگر پشتیبانی می‌شدند کم توجهی می‌شود.

پایان پیام/۶۰۰۰۴

منبع: فارس
شناسه خبر: 1108024

مهمترین اخبار ایران و جهان: