نیوز سیتی!
23 فروردین 1402 - 13:49

روز قدس بر پیکره صهیونیستم بین‌الملل لرزه می‌اندازد

استاندار قم در پیامی تاکید کرد: روز قدس، روز خروش یکپارچه مسلمانان و آزادی خواهان جهان است که لرزه بر پیکره صهیونیسم بین‌الملل انداخته و زوال غاصبان قدس شریف و تحقق وعده و سنت الهی حکومت صالحان بر زمین را نویدی دوباره می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، سید محمدتقی شاهچراغی استاندار قم در پیامی، مردم استان قم را به حضور پرشور و گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد که متن کامل این پیام به شرح زیر است:

«بسمه تعالی»

 روز قدس، روز حیات اسلام، تجلی باشکوه همدلی و همبستگی جهانی در حمایت از فلسطین قهرمان و عرصه زیبا و باشکوهی از وحدت، بصیرت و دشمن شناسی مسلمانان است. روزی که خروش یکپارچه مسلمانان و آزادی خواهان جهان، لرزه بر پیکره صهیونیسم بین الملل انداخته و زوال غاصبان قدس شریف و تحقق وعده و سنت الهی حکومت صالحان بر زمین را نویدی دوباره می دهد.

این نامگذاری هوشمندانه به عنوان یادگار همیشه جاوید حضرت امام خمینی(ره)، مساله فلسطین را در یادها زنده نگه داشته و همه ساله خون تازه ای را در رگ های مردم مظلوم فلسطین و جریان مقاومت جاری می سازد. 

بدون شک در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان امسال، آحاد مردم مؤمن، روزه دار و انقلابی استان قم، همگام با مسلمانان جهان و مردم خداجوی ایران اسلامی و پرشور تر از همیشه ، در راهپیمایی باشکوه روز قدس شرکت کرده و ضمن لبیک به فرمان تاریخی امام راحل و عظیم الشان و تجدید میثاق با رهبر فرزانه انقلاب اسلامی(مدظله العالی)، جنایات اسرائیل غاصب و حامیان این رژیم جعلی را محکوم کرده و بار دیگر عزم و اراده راسخ خویش را در حمایت از حقوق ملت مظلوم و ستم دیده فلسطین به جهانیان نشان خواهند داد.

سید محمد تقی شاهچراغی

استاندار قم

پایان پیام/78023

منبع: فارس
شناسه خبر: 1142924

مهمترین اخبار ایران و جهان: