نیوز سیتی!
09 اردیبهشت 1402 - 10:00

تقدیر از حضور حماسی مردم مازندران در آیین تکریم آیت الله سلیمانی

ساری- مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران از حضور حماسی مردم شهیدپرور استان در آیین تشییع و تکریم آیت الله شهید سلیمانی تقدیر کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام محمدمهدی شریف تبار در پیامی با تقدیر از حضور باشکوه مردم در آئین تکریم و تشییع پیکر مطهر آیت الله شهید سلیمانی آورده است: سلام و صلوات بر روح پر فتوح امام خمینی (ره) بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران و سلام و تحیات الهی بر رهبر بصیر و فرزانه، حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) و درود خداوند رحمان بر روح پاک شهدا که با نثار خون خود، مایه عزت و سربلندی انقلاب اسلامی ایران هستند.

در ادامه آمده است: سپاس بیکران خداوند عزوجل را، که امروز حضور کم نظیر و غیر قابل توصیف مردم انقلابی و ولایتمدار استان مازندران در مراسم استقبال و تشییع پیکر عالم مجاهد آیت‌الله شهید عباسعلی سلیمانی، دشمنان را مأیوس و دوستان اسلام و انقلاب را متحد و در مسیر الهی مستحکم‌تر نمود.

همچنین تصریح شده است: بی شک حضور بی نظیر مردم مؤمن و ولایتمدار مازندران در مراسم تشییع و تکریم این شهید عالیقدر، نشانه قلوب پاک و الهی این مردم مؤمن و عشق و ارادت و دلبستگی شأن به روحانیت انقلابی و خدمتگزار و شهدا، نظام و ولایت است.

در این پیام آورده شده است: باید بر این نعمت بزرگ، حضور سجده شکر به جای آورد و مسلماً اجر و پاداش آن در نزد خداوند متعال محفوظ خواهد ماند و دعای امام عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و شفاعت شهدا را در پی خواهد داشت.

اینجانب از ابراز هم دردی و تسلیت، حضورحماسی، پرشور و کم نظیر مردم دیار علویان در این تشییع با شکوه تقدیر و تشکر می‌نمایم و استمرار حرکت در مسیرپر فروغ شهدای گرانقدر عزیزمان را از خداوند متعال خواستارم.

به گزارش مهر، آیت الله سلیمانی روز چهارشنبه در حمله مسلحانه به شهادت رسید و آئین تشییع پیکر مطهر وی روز جمعه در شهرهای مختلف نظیر بابلسر برگزار شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1174968

مهمترین اخبار ایران و جهان: