نیوز سیتی!
15 اردیبهشت 1402 - 16:00

افتخارآفرینی شهدای مدافع حرم عزتمندی کشور را در سوریه رقم زده است

ری- امام جمعه موقت شهرری گفت: افتخارآفرینی شهدای مدافع حرم عزتمندی امروز کشور را در سوریه رقم زده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسین محمد ابراهیم در خطبه نماز جمعه این هفته شهرری با اشاره به سالروز شهادت استاد مطهری اظهار داشت: استاد مطهری فیلسوفی کامل، فقیهی دین شناس، مبلغی وارسته و یک قهرمان در جبهه جهاد تبیین بود.

وی ادامه داد: او جهاد تبیین و شبهات آن را شناخت، پاسخ دشمنان را داد و در نهایت هم حقایق دین را تبیین کرد؛ حقیقتاً هر روزی که از انقلاب می‌گذرد بیشتر حس می‌کنیم که به آموزه‌های استاد مطهری نیازمندیم.

محمدابراهیم همچنین با گرامیداشت مقام معلم گفت: در جلسه مقام معظم رهبری با مسئولان فرهنگی و آموزش پرورش، ایشان در مورد ارزش معلمان گفتند و آنها را سربازان گمنام در خدمت نامیدند؛ معلمان بی شک معماران آینده این انقلاب هستند و جامعه آینده را می‌سازند.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب به معلمان رهنمود کردند که همان چیزی که برای بچه‌های خودتان می‌خواهید برای دانش آموزانتان بخواهید؛ و معلمان نیز باید ایمان و ارزش‌های انقلابی و اسلامی را به دانش آموزان بیاموزند.

خطیب نماز جمعه شهرری همچنین با اشاره به سفر با عزت رئیس جمهور کشورمان به سوریه و دیدار با بشار اسد خاطرنشان کرد: این سفر عزتمند بود و اگر امروز با افتخار وارد سوریه می‌شویم به دلیل افتخارآفرینی شهدای حرم است.

خطیب نماز جمعه شهرری با گرامیداشت روز کار و کارگر یادآور شد: مقام معظم رهبری فرمودند کارگر حق حیات بر جامعه بشری دارد؛ چرا که همه ما در ضروریات حیاتی خود محتاج کارگران هستیم.

وی خاطرنشان کرد: مقام کارگر بسیار بالا و ستودنی است و می‌بینیم که پیامبر اسلام بر دستان کارگران بوسه می‌زند و مجاهدت‌های کارگران قطعاً اجر فراوانی دارد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1190368

مهمترین اخبار ایران و جهان: