نیوز سیتی!
11 اردیبهشت 1402 - 13:29

کارگران پیشران جنگ اقتصادی هستند

بجنورد- امام جمعه بجنورد با اشاره به جنگ اقتصادی دشمن علیه ایران، گفت: کارگران پیشران جنگ اقتصادی هستند و با فعالیت خود می‌توانند کشور را در این جنگ به پیروزی برسانند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام رضا نوری صبح دو شنبه در مراسم روز جهانی کارگر که در پارک موتوری شهرداری بجنورد برگزار شد، اظهار داشت: گاهی فردی به دنبال کار و فعالیت نیست که در این صورت طبق روایات از چشم خداوند می‌افتد.

امام جمعه بجنورد با اشاره به اینکه امام علی (ع) به عنوان پیشوای مسلمانان نیز کارگری می‌کرد، گفت: دستان کارگر زحمت کش است و باید بر آن بوسه زد.

وی با تاکید بر اینکه کارگران باید کار خود را ارزشمند بدانند، افزود: هم مسئولان و هم کارگران به درس اخلاق نیاز دارند لذا باید این مسائل از سوی مدیران بخش‌ها جدی گرفته شود.

حجت الاسلام نوری تصریح کرد: وقتی خودرویی می‌خواهد حرکت کند باید تمامی اجزا آن فعال باشند لذا کارگران بسیار اهمیت دارند و بدون آنها کشور رشد نخواهد داشت.

امام جمعه بجنورد بیان کرد: دشمن می‌خواهد اقتصاد کشور را زمین بزند لذا فرمان جهاد اقتصادی صادر شده است.

وی در پایان گفت: کارگران پیشران جنگ اقتصادی هستند و با فعالیت خود می‌توانند کشور را در این جنگ به پیروزی برسانند لذا کار کارگران علاوه بر اینکه برای خانواده جهاد است، برای کشور نیز جهاد محسوب می‌شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1179824

مهمترین اخبار ایران و جهان: