نیوز سیتی!
12 شهریور 1402 - 20:22

انتقاد بازرس کل لرستان از وضعیت پروژه پل «ماسور» خرم‌آباد

خرم‌آباد - بازرس کل لرستان از وضعیت پروژه پل «ماسور» خرم‌آباد انتقاد کرد و گفت: اقدامات شهرداری در این رابطه رضایت‌بخش نیست.

به گزارش خبرنگار مهر، سعید رازانی امروز یکشنبه در بازدید از پل «ماسور» خرم‌آباد، اظهار داشت: اقدامات رضایت‌بخش نیست یکی از مطالبات و خواسته‌های مردم شهرستان خرم‌آباد تکمیل پل «ماسور» است که در سیل ۹۸ دچار آسیب شد و تاکنون به مرحله بهره‌برداری نرسیده است.

وی ادامه داد: این پل طی سال‌های گذشته مشکلات زیادی را برای مردم ایجاد کرده، بهره‌مندی از این پل موجب رضایت و خرسندی مردم این بخش است، اما در حال حاضر باتوجه‌به اظهارات شهردار خرم‌آباد به‌زودی یک دهنه از پل زیر بار ترافیک خواهد رفت، بخشی از پل هنوز تکمیل نشده، وضعیت مطلوبی نداشته و رضایت‌بخش نیست.

بازرس کل لرستان، افزود: امیدواریم در حداقل زمان و تخصیص اعتبار دهنه ضلع غربی این پروژه نیز به سرانجام برسد تا شاهد رضایت و خرسندی مردم این منطقه باشیم.

رازانی، عنوان کرد: بهره‌برداری از این پل می‌تواند شهروندان این منطقه را شادمان کند چرا که این مردم سال‌ها انتظار می‌کشند تا این پروژه به بهره‌برداری برسد و ما پیگیری‌های خود را تا حصول نتیجه ادامه خواهیم داد.

وی با اشاره به آخرین وضعیت پل «ماسور»، گفت: شهرداری برای کسب رضایت حداکثری مردم تلاش مضاعفی داشته باشد و این پروژه در دستور کارویژه شهرداری قرار بگیرد تا هر چه سریع‌تر به بهره‌برداری کامل برسد.

بازرس کل لرستان، افزود: برخی اشخاص از فاضلاب متعفن موجود در رودخانه خشک «ماسور» برای آبیاری برنج‌زارها واقع در کنار رودخانه استفاده می‌کنند که ضروری است با قید فوریت موضوع توسط دستگاه‌های متولی از جمله جهاد کشاورزی و علوم پزشکی استان پیگیری و اقدامات قانونی لازم را با اخذ دستورات لازم از مراجع قضائی به عمل آید و نتیجه را در کمترین زمان به این مرجع اعلام کنند.

رازانی، باتوجه‌به گله‌مندی و درخواست‌های شهروندان و بازدیدهای انجام شده دستورات لازم را در خصوص وضعیت فضای سبز بلوار «ماسور»، وضعیت پیاده‌روها، وضعیت فضای سبز ورودی بهشت‌زهرا، رسیدگی به وضعیت رنگ‌آمیزی مغازه‌ها در ورودی شهر، نصب صندلی و سطل زباله در پارک مشاهیر صادر کرد تا شهرداری طی روزهای آتی نسبت به نصب آنها اقدام کند.

رازانی، همچنین خواستار ساماندهی پارک «معلم» خرم‌آباد شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1483668

مهمترین اخبار ایران و جهان: