نیوز سیتی!
11 شهریور 1402 - 08:35

بیست و یکمین دوره مسابقات ملی بتن در البرز برگزار شد

عضو هیات مدیره بتن ایران گفت: بیست و یکمین دوره مسابقات ملی بتن با رویکردی جدید در دو بخش دانشجویی و حقوقی با حضور ۳۶ تیم از ۱۰ استان کشور در کرج برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، امیر مازیار رییس کاظمی، عضو هیات مدیره بتن ایران، در حاشیه این مسابقه درجمع خبرنگاران با اشاره به رویکرد جدید این مسابقات، گفت: با توجه به این که در دوره‌های قبلی مسابقات دانشجویان غیر حضوری برگزار می شد در رویکرد جدید برای اولین بار مسابقات دانشجویبه صورت حضوری برگزار شد.

وی هدف از برگزاری این مسابقات را امتیاز گیری از بنیاد ملی نخبگان اعلام کرد و ادامه داد: مهمترین هدف از برگزاری این مسابقات این است که بتوانیم از بنیاد ملی نخبگان امتیاز لازم را بگیریم تا این مسابقه هم رتبه بنیاد ملی نخبگان باشد.

عضو هیات مدیره انجمن بتن ایران به استقبال چشمگیر شرکت گنندگان اشاره کرد و گفت: در این دوره ۱۶ تیم دانشجویی و ۲۰ تیم از شرکت های حقوقی از ۱۰ استان کشور در دو بخش حقوقی و دانشجویی به رقابت پرداختند؛ و ۲۸ روز دیگر نتایج این رقابت مشخص خواهد شد.

رییس کاظمی در ادامه با بیان اینکه داوران این مسابقات همگی از متخصصین این رشته هستند، تصریح کرد: داروان حاضر در این مسابقه عضو هیات علمی دانشگاهها و یا متخصصین حوزه بتن هستند که همگی با نحوه برگزاری این مسابقات آشنا هستند.

دبیر مسابقات ملی بتن در پایان به ارتباط بین صنعت و دانشگاه اشاره کرد و گفت: شرکت هایی که پیمانکار، مشاور و تولید کننده هستند برای جذب در شرکت.های خود از شرکت کننده های این مسابقات استفاده می کنند؛ بسیاری از شرکت کننده‌های ادوار گذشته در شرکت‌های مذکور جذب و مشغول به فعالیت هستند.

پایان پیام/

 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1480724

مهمترین اخبار ایران و جهان: