نیوز سیتی!
08 شهریور 1402 - 18:09

واسطه‌گری در بلیت اربعین، ممنوع

مدیر کل مدیریت عملکرد، امور حقوقی و ارتباطات مردمی استانداری خراسان رضوی در بازدید سرزده از روند خدمات رسانی به زائران اربعین گفت: زائران اربعین حسینی نباید دغدغه‌ای در حوزه تهیه بلیت داشته باشند و این موضوع نیازمند «نظارت‌های ویژه» مسئولان مربوطه است.

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، روز گذشته خبرگزاری فارس در گزارشی از بازار سیاه بلیت هواپیما به مقصد نجف و بغداد نوشته بود که گفت و گوی خبرنگار این خبرگزاری با چند دلال و مسئول دفتر مسافرتی از فروش خارج از نرخ مصوب برخی بلیت های سفرهای اربعین حکایت داشت.

در همین حال  محسن نجات با اشاره به اهمیت نظارت بر فروش بلیت به زائران اربعین اظهار کرد: مردم شریف در خصوص نرخ بلیت دغدغه و نگرانی دارند که ما باید با ایفای نقش نظارتی خود در جهت رفع این موضوع اقدام کنیم.

وی ادامه داد: نظارت‌ها باید به گونه‌ای باشد که شاهد هیچ‌گونه واسطه‌گری هم در حوزه فروش بلیت نباشیم.

نجات با تاکید بر نقش جدی و موثر رسانه در ایجاد امید و انگیزه زائران اربعین بیان کرد: لازم است صداوسیمای استان با تولید برنامه‌های ویژه مختلف رادیویی و تلویزیونی به مردم و مشتاقان به راهپیمایی عظیم و میلیونی اربعین امیدبخشی کند.

مدیر کل بازرسی با بیان اینکه وظیفه همه دستگاه‌ها تسهیل‌گری و خدمت‌رسانی به مردم است و باید شرایط خوبی را در حوزه خدمت‌رسانی مهیا کنیم، گفت: در استان خراسان رضوی توفیق خادمی امام رضا(ع) نصیب ما شده است و شرایط ایجاب می‌کند تا نوع و جنس رسالت و ماموریت‌هایمان با استان‌های دیگر تفاوت داشته باشد.

نجات متذکر شد: در حال حاضر اولویت ماموریت‌های ما برگزاری شایسته مراسم اربعین حسینی و پس از آن هم برگزاری مراسم ایام پایانی صفر در مشهد است.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1477668

مهمترین اخبار ایران و جهان: