نیوز سیتی!
17 دی 1401 - 12:01

افزایش ۵۵ درصدی ارزش معاملات در بورس منطقه‌ای کرمانشاه

مدیر بورس منطقه‌ای استان کرمانشاه گفت: در معاملات هفته گذشته تالار منطقه‌ای کرمانشاه، ارزش معاملات نسبت به هفته قبل از آن ۵۵ درصد افزایش یافته است.

محمد بهمن در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه‌، اظهار داشت: در معاملات هفته منتهی به 14 دی ماه در تالار منطقه‌ای کرمانشاه، تعداد 207 میلیون سهم و حق تقدم، به ارزش 868 میلیارد ریال معامله شد.

وی با بیان اینکه این معاملات نسبت به هفته قبل از آن از نظر حجم 86 درصد و از نظر ارزش معاملات 55 درصد افزایش یافته است گفت: در پایان معاملات هفته گذشته شرکت‌های پتروشیمی بوعلی‌سینا، ایران خودرو، مهرکام پارس، پتروشیمی زاگرس، مس شهید باهنر و سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی بیشترین تقاضای خرید را داشتند.

مدیر بورس منطقه‌ای استان کرمانشاه عنوان کرد: همچنین در این هفته شرکت‌های صنعتی بهشهر، فولاد کاویان، پست بانک ایران، بانک ملت و اسناد خزانه اسلامی بیشترین تقاضای فروش را داشتند.

بهمن گفت: در معاملات این هفته تالار منطقه‌ای کرمانشاه، بیشترین ارزش معاملات را شرکت‌های پتروشمی بوعلی سینا، مس شهید باهنر، سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی و اسناد خزانه اسلامی به خود اختصاص دادند.

انتهای پیام/ن

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 959924

مهمترین اخبار ایران و جهان: