نیوز سیتی!
12 دی 1401 - 15:37

احداث دانشکده «تغذیه» و «طب ایرانی» در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان

اصفهان - رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: ۲ دانشکده «تغذیه» و «طب ایرانی» در پردیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر دوشنبه طی جلسه رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با حضور معاونین و ۱۲ تن از خیران سلامت و مدیر گروه سلامت کده طب ایرانی مقرر شد در روز میلاد امیر المومنین (ع)، نخستین جلسه مجمع خیران دانشگاهی که به نام امیر المومنین (ع) مزین شد، تشکیل شود.

این مجمع با هدف توسعه فضاهای آموزشی دانشگاه تشکیل شد و در گام نخست احداث ۲ دانشکده تغذیه و طب ایرانی در پردیس دانشگاه در دستور کار قرار گرفت که قرار است هر ۲ پروژه همزمان با میلاد حضرت علی (ع) کلنگ زنی شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با تشکر از مساعدت خیران و نقش بی بدیل و ارزشمند در توسعه خدمات بهداشتی و درمانی استان به اهمیت مقوله آموزش و پژوهش به عنوان یکی از ارکان اصلی در امر توسعه و بهبود و ارتقا کمی و کیفی خدمات بهداشتی درمانی اشاره کرد و افزود: ایجاد هم افزایی همه جانبه و جلب مشارکت خیران در بخش آموزش و پژوهش از جمله ساخت دانشکده‌های جدید تغذیه، پیراپزشکی و طب ایرانی در محل پردیس دانشگاه در دستور کار است.

در این جلسه همچنین اولویت‌های اصلی و نیازهای دانشگاه در حوزه مشارکت‌های اجتماعی خیران طرح و ضمن بیان نظرات، دیدگاه‌ها و دغدغه‌ها، هماهنگی و همکاری هر چه بیشتر خیران با مجموعه دانشگاه در راستای تسهیل در جذب اعتبارات مورد نیاز و پیشبرد پروژه‌های مورد نظر تاکید شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 950224

مهمترین اخبار ایران و جهان: