نیوز سیتی!
04 بهمن 1401 - 09:41

تعطیلی پنجشنبه‌ها در کرمانشاه به کجا رسید؟/ فعلا ادارات ششم بهمن‌ماه تعطیل است

مدیرکل بحران استانداری کرمانشاه گفت: ستاد با تشکیل جلسه به منظور پایداری جریان گاز در استان و کشور مقرر کرده فعلا دو پنجشنبه 29 دی‌ماه و ششم بهمن‌ماه تعطیل شود و برای اعلام تعطیلی پنجشنبه‌های بعدی باید دوباره تصمیم‌گیری شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، افشین یگانه مدیرکل بحران استانداری کرمانشاه امروز در جمع خبرنگاران در توضیح چگونگی تصمیم‌گیری در خصوص اعلام تعطیلی و تأخیر در این روزها با توجه به برودت هوا در سطح استان، اظهار کرد: ابتدا داده‌ها و اعدادی سازمان هواشناسی که از ایستگاه‌های سطح استان جمع‌آوری می‌‌شود، مورد بررسی قرار می‌گیرد و با پیش‌بینی دقیق ۴۸ یا ۷۲ ساعته به ما ارائه می‌شود.

وی ادامه داد: بعد از دریافت پیش‌بینی‌ها در ستاد هماهنگی بحران با ۳۶ دستگاه عضو به ریاست استاندار؛ متناسب با بحران از دستگاه‌های مربوطه دعوت می‌شود و موضوع مورد بررسی قرار می‌گیرد و با تصمیم‌گیری درست و دقیق به دنبال این هستیم که کمترین مشکل برای مردم پیش آید.

مدیرکل بحران استانداری کرمانشاه خاطرنشان کرد: اولین موضوع در بحث مدارس، بحث تحصیل حضوری است، با بررسی‌ها صورت گرفته روند کاهش دما را در استان داریم که براساس تصمیم‌گیری‌های اعضا فعالیت مدارس به چزء در شهرستان‌های گیلانغرب، سرپل‌ذهاب، قصرشیرین و ثلاث باباجانی تا پایان هفته با دو ساعت تأخیر برگزار می‌شود.

وی در خصوص تعطیلی پنجشنبه‌ها نیز، گفت: ستاد با تشکیل جلسه به منظور پایداری جریان گاز در استان و کشور مقرر کرده فعلا دو  پنجشنبه 29 دی‌ماه و ششم بهمن‌ماه تعطیل شود و برای اعلام تعطیلی پنجشنبه‌های بعدی باید دوباره تشکیل جلسه داده و تصمیم‌گیری کرد.

پایان پیام/پ

منبع: فارس
شناسه خبر: 994124

مهمترین اخبار ایران و جهان: